Blender - آموزش بلندر از مقدماتی تا پیشرفته قسمت 1

Khod Amooz
Khod Amooz
767 بار بازدید - 3 سال پیش - آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی
آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی و رابط سخت افزاری مورد نیاز برای آنها بسته به کاربرد
   کسب مهارت در رابط کاربری نرم افزار و شخصی سازی آن
   Modeling و Retopology و کار با منحنی ها به منظور طراحی مدل ها
   Texturing و Texture Paint و UV Mapping برای افزودن بافت
   Sculpting پیکرتراشی
   Skinning و مقدمه ای بر متحرک سازی
   انیمیشن
   Camera Mapping قابلیت پرواز دوربین درون یک عکس و ۳ بعدی سازی یک محیط ۲ بعدی
    Tracking و جلوه های ویژه
   و …
3 سال پیش در تاریخ 1400/02/21 منتشر شده است.
767 بـار بازدید شده
... بیشتر