Blender - آموزش بلندر از مقدماتی تا پیشرفته قسمت 2
247 بار بازدید -
3 سال پیش
-
آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی
آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی و رابط سخت افزاری مورد نیاز برای آنها بسته به کاربرد
کسب مهارت در رابط کاربری نرم افزار و شخصی سازی آن
Modeling و Retopology و کار با منحنی ها به منظور طراحی مدل ها
Texturing و Texture Paint و UV Mapping برای افزودن بافت
Sculpting پیکرتراشی
Skinning و مقدمه ای بر متحرک سازی
انیمیشن
Camera Mapping قابلیت پرواز دوربین درون یک عکس و ۳ بعدی سازی یک محیط ۲ بعدی
Tracking و جلوه های ویژه
و …
کسب مهارت در رابط کاربری نرم افزار و شخصی سازی آن
Modeling و Retopology و کار با منحنی ها به منظور طراحی مدل ها
Texturing و Texture Paint و UV Mapping برای افزودن بافت
Sculpting پیکرتراشی
Skinning و مقدمه ای بر متحرک سازی
انیمیشن
Camera Mapping قابلیت پرواز دوربین درون یک عکس و ۳ بعدی سازی یک محیط ۲ بعدی
Tracking و جلوه های ویژه
و …
3 سال پیش
در تاریخ 1400/02/21 منتشر شده
است.
247
بـار بازدید شده