ایران پیکسل تقدیم میکند# قسمت هشتم، شروع ریگ و استخوان بندی#

Iran Pixel
Iran Pixel
199 بار بازدید - 4 سال پیش - در قسمت، 8 ریگ کردن
در قسمت، 8 ریگ کردن کاراکتر( ایجاد اسکلت استخوانی) را بررسی میکنیم. در نرم افزار موهو به منظور ایجاد ریگ برای کاراکتر، تمامی لایه های گرافیک کاراکتر مورد نظر ما باید در یک گروه خاصی قرار بگیرند. در این قسمت یک ساختار اسکلتی ساده را برای این آقای کاکتوس ایجاد میکنیم...
4 سال پیش در تاریخ 1399/04/16 منتشر شده است.
199 بـار بازدید شده
... بیشتر