Point Binding آموزش ساخت ریگ کاراکتر با روش
243 بار بازدید -
4 سال پیش
-
در این ویدئو قسمت 11
در این ویدئو قسمت 11 در مورد روش سوم ریگ کردن کاراکتر در نرم افزار موهو صحبت میکنیم
یعنی Point Binding
Point Binding به منظور اتصال لایه های گرافیکی کاراکتر یا شی به استخوان با انتخاب نقاط آن میتوانیم از پوینت بایندینگ استفاده کنیم
این روش یکی از بهترین روش های برای ریگ حرفه ای در نرم افزار موهو هست
این آموزش ها یا نرم افزار موهو حرفه ای نسخه 12 ایجاد شده است
یعنی Point Binding
Point Binding به منظور اتصال لایه های گرافیکی کاراکتر یا شی به استخوان با انتخاب نقاط آن میتوانیم از پوینت بایندینگ استفاده کنیم
این روش یکی از بهترین روش های برای ریگ حرفه ای در نرم افزار موهو هست
این آموزش ها یا نرم افزار موهو حرفه ای نسخه 12 ایجاد شده است
4 سال پیش
در تاریخ 1399/04/20 منتشر شده
است.
243
بـار بازدید شده