بازاریابی خودمانی (جلسه چهارم ) بر اساس کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

دیتابیترید
دیتابیترید
25 بار بازدید - 5 ماه پیش - بازاریابی علمی است که با
بازاریابی علمی است که با مفهوم «بازار» بسیار سروکار دارد. در این ویدئو من به سراغ مفهوم بازار رفتم و برای این منظور سعی کردم که مفهومی به نام «تقاضا» را توضیح دهم و به شما اشکال مختلف تقاضا را معرفی کنم. در این درس ما اشکال مختلف تقاضا را می شناسیم و می بینیم که تقاضا چطور و چگونه شکل گرفته و مدیریت می شود، بعد از آن ما به بررسی برخی از بازارها پرداختیم و دیدم که پنج نوع بازار موجود به چه شکلی هستند و چطور عمل می کنند. در کنار این مواردمفاهیمی مانند «متابازار»، «متاواسطه» و «مارکت پِلیس» را نیز بررسی کردیم و دیدم که این مفاهیم چطور و به چه شکلی به ما در توسعه مفاهیم بازاریابی کمک می کنند. امیدوارم که این ویدئو ها به شما در تفهیم مسائل بازاریابی کسب و کارتان کمک کنند. خوشحال می شوم که نظرات، پیشنهادا و انتقادات خودتان را برای من کامنت کنید. با همکاری شما من می توانم ویدئوهای بهتر و موثرتری تولید کنم.
5 ماه پیش در تاریخ 1403/02/15 منتشر شده است.
25 بـار بازدید شده
... بیشتر