چت کارشناسان با کاربران بر روی کلاینت ها در Endpoint Central

میزخدمت
میزخدمت
108 بار بازدید - 9 ماه پیش - ارتباط برقرار کردن کارشناسان IT
ارتباط برقرار کردن کارشناسان IT با کاربران، همیشه یکی از نیازمندی ها و چالش های اساسی کارشناسان بوده است، یکی از قابلیت های جذاب ManageEngine Endpoint Central امکان چت کارشناسان با کاربران از طریق کلاینت شون است. با ما همراه باشید تا در این ویدئو کار با این قسمت را به شما نشان دهیم. https://www.mizekhedmat.com/mag/chat-endpoint/?utm_source=aparatutm_medium=socialutm_campaign=aparat75
9 ماه پیش در تاریخ 1402/08/22 منتشر شده است.
108 بـار بازدید شده
... بیشتر