اطلاع رسانی در تغییرات سخت افزاری یا نرم افزاری کلاینتها در Endpoint Central

میزخدمت
میزخدمت
96 بار بازدید - 7 ماه پیش - چگونه هر لحظه از هر
چگونه هر لحظه از هر تغییر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کلاینتها در سازمان مطلع بشویم؟ ما با اطلاع رسانی تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری کلاینتها در سازمان می‌توانیم سیاست‌های مشخصی را برای مدیریت این تغییرات اعمال کنیم و امنیت سازمان را بالا ببریم. حال سوال این است: با چه ابزاری می‌توانیم اطلاع رسانی به موقع داشته باشیم؟ و بتوانیم تنظیمات خاصی برای تغییرات اعمال کنیم؟ راهکار با استفاده از Endpoint Central، ما می‌توانیم به سادگی این چالش مهم را حل نماییم. این سامانه، با قابلیت ارسال اطلاعات فوری درباره هر نوع تغییراتی که در سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای کاربران در سازمان رخ می‌دهد، به صورت هوشمندانه و متناسب با نیازهای ما، این اطلاعات را به صورت ایمیلی و پیامکی به مدیران سیستم ارسال می‌نماید. همچنین با فعالسازی این قابلیت، همواره در جریان تغییرات سازمان هستیم و به بهترین شکل برای آن واکنش نشان می دهیم و تصمیمات درست و به موقع را اتخاذ می‌کنیم که ما را در راستای ارتقاء بهترین عملکرد و مدیریت سازمانی هدایت می‌کند. با ما همراه باشید تا در این ویدئو کار با این قسمت را به شما نشان دهیم. https://www.mizekhedmat.com/mag/notification2-endpoint/?utm_source=aparatutm_medium=socialutm_campaign=aparat80
7 ماه پیش در تاریخ 1402/11/07 منتشر شده است.
96 بـار بازدید شده
... بیشتر