آموزش کامل بلندر 2024 blender , مدلسازی بهنیه در بلندر -ویدیو8
31 بار بازدید -
ماه قبل
-
آموزش کامل بلندر 2024 blender
آموزش کامل بلندر 2024 blender , مدلسازی بهنیه در بلندر -ویدیو8
لینک دوره آموزش صفر تا صد بلندر :
آموزش کامل بلندر : از مبتدی تا حرفه ای
بلندر یک نرمافزار متنباز و چند منظوره است که برای مدلسازی سهبعدی، انیمیشن، رندرینگ، ساخت بازیهای ویدیویی و بسیاری دیگر از کاربردهای گرافیکی استفاده میشود. این نرمافزار توسط بنیاد بلندر توسعه داده میشود و به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند و محبوب در صنعت انیمیشن، بازیسازی و طراحی سهبعدی شناخته میشود.
از ویژگیهای برجسته بلندر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
متنباز بودن: بلندر تحت مجوز GNU GPL منتشر میشود که به کاربران امکان استفاده، تغییر و توزیع آزاد از نرمافزار را میدهد.
قابلیتهای گسترده: این نرمافزار قابلیتهای متنوعی از جمله مدلسازی، انیمیشن، رندرینگ، ویرایش تصاویر، و ایجاد بازیهای ویدیویی را فراهم میکند.
پشتیبانی از انجمن فعال: بلندر دارای یک انجمن فعال است که کاربران میتوانند به اشتراک بگذارند، از یکدیگر یاد بگیرند و با همکاری بهبودهای لازم را اعمال کنند.
سازگاری با پلتفرمهای مختلف: بلندر برای ویندوز، مک و لینوکس قابل دسترسی است و به راحتی بر روی این سیستمها قابل اجرا است.
جامع بودن: این نرمافزار جامع بوده و ابزارهای متعددی برای مدلسازی، رندرینگ، انیمیشن، ویرایش و غیره ارائه میدهد.
با استفاده از بلندر، کاربران میتوانند ایدههای خود را به واقعیت تبدیل کرده و آثار خلاقانهای را ایجاد کنند.
ویدیوی "مدلسازی بهینه در بلندر" به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید بهینهسازی مدلهای خود را در بلندر انجام دهید تا بهبود عملکرد و کارایی پروژههایتان را به دست آورید. در این ویدیو، به روشها و تکنیکهای مختلفی برای کاهش تعداد سهولتها (polygons)، بهینهسازی متریالها و ترتیبدهی شیءها در صحنه پرداخته میشود.
کاهش تعداد سهولتها (Polygons): این بخش از ویدیو به نشان دادن روشهای مختلف برای کاهش تعداد سهولتها در مدلها میپردازد، از جمله استفاده از مدلهای لوو (Low-Poly Modeling)، Retopology و استفاده از ابزارهای بهینهسازی بلندر.بهینهسازی متریالها: در این بخش، به بهینهسازی متریالها و تکسچرها برای کاهش بار مصرفی منابع پرداخته میشود. این شامل استفاده از تکسچرهای با رزولوشن پایینتر، حذف تکسچرهای اضافی و بهبود پارامترهای متریالها میشود. ترتیبدهی شیءها و لایهبندی: در این قسمت، به بهینهسازی ترتیبدهی شیءها و لایهبندی صحنه برای بهبود سازماندهی و عملکرد پروژهها پرداخته میشود. این شامل استفاده از لایهها، گروهبندی شیءها و سازماندهی مناسب برای کاهش پیچیدگی صحنه میشود.
این ویدیو با ارائه نکات و تکنیکهای کاربردی برای بهینهسازی مدلها و پروژههای بلندر، به شما کمک میکند تا بهبود کارایی و عملکرد پروژههای خود را ارتقا دهید و به طراحیهای بهتری دست پیدا کنید.
🔴حتما به سایتمون سر بزن کلی آموزشای جذاب هست که بدردت میخوره.
www.graphicdream.ir
🔴 میتونی سوالات خود را از من در شبکه های اجتماعی زیر بپرسی.
🖌️GraphicDream👇
YouTube @graphicdream
Twitter 🍀Twitter: Graphic__dream
Telegram 🍀https://t.me/graphic_dream
Instagram 🍀Instagram: graphic__dream
#آموزش_بلندر #آموزش_کامل_بلندر #آموزش_بلندر_به_زبان_فارسی #آموزش_blender
لینک دوره آموزش صفر تا صد بلندر :
آموزش کامل بلندر : از مبتدی تا حرفه ای
بلندر یک نرمافزار متنباز و چند منظوره است که برای مدلسازی سهبعدی، انیمیشن، رندرینگ، ساخت بازیهای ویدیویی و بسیاری دیگر از کاربردهای گرافیکی استفاده میشود. این نرمافزار توسط بنیاد بلندر توسعه داده میشود و به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند و محبوب در صنعت انیمیشن، بازیسازی و طراحی سهبعدی شناخته میشود.
از ویژگیهای برجسته بلندر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
متنباز بودن: بلندر تحت مجوز GNU GPL منتشر میشود که به کاربران امکان استفاده، تغییر و توزیع آزاد از نرمافزار را میدهد.
قابلیتهای گسترده: این نرمافزار قابلیتهای متنوعی از جمله مدلسازی، انیمیشن، رندرینگ، ویرایش تصاویر، و ایجاد بازیهای ویدیویی را فراهم میکند.
پشتیبانی از انجمن فعال: بلندر دارای یک انجمن فعال است که کاربران میتوانند به اشتراک بگذارند، از یکدیگر یاد بگیرند و با همکاری بهبودهای لازم را اعمال کنند.
سازگاری با پلتفرمهای مختلف: بلندر برای ویندوز، مک و لینوکس قابل دسترسی است و به راحتی بر روی این سیستمها قابل اجرا است.
جامع بودن: این نرمافزار جامع بوده و ابزارهای متعددی برای مدلسازی، رندرینگ، انیمیشن، ویرایش و غیره ارائه میدهد.
با استفاده از بلندر، کاربران میتوانند ایدههای خود را به واقعیت تبدیل کرده و آثار خلاقانهای را ایجاد کنند.
ویدیوی "مدلسازی بهینه در بلندر" به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید بهینهسازی مدلهای خود را در بلندر انجام دهید تا بهبود عملکرد و کارایی پروژههایتان را به دست آورید. در این ویدیو، به روشها و تکنیکهای مختلفی برای کاهش تعداد سهولتها (polygons)، بهینهسازی متریالها و ترتیبدهی شیءها در صحنه پرداخته میشود.
کاهش تعداد سهولتها (Polygons): این بخش از ویدیو به نشان دادن روشهای مختلف برای کاهش تعداد سهولتها در مدلها میپردازد، از جمله استفاده از مدلهای لوو (Low-Poly Modeling)، Retopology و استفاده از ابزارهای بهینهسازی بلندر.بهینهسازی متریالها: در این بخش، به بهینهسازی متریالها و تکسچرها برای کاهش بار مصرفی منابع پرداخته میشود. این شامل استفاده از تکسچرهای با رزولوشن پایینتر، حذف تکسچرهای اضافی و بهبود پارامترهای متریالها میشود. ترتیبدهی شیءها و لایهبندی: در این قسمت، به بهینهسازی ترتیبدهی شیءها و لایهبندی صحنه برای بهبود سازماندهی و عملکرد پروژهها پرداخته میشود. این شامل استفاده از لایهها، گروهبندی شیءها و سازماندهی مناسب برای کاهش پیچیدگی صحنه میشود.
این ویدیو با ارائه نکات و تکنیکهای کاربردی برای بهینهسازی مدلها و پروژههای بلندر، به شما کمک میکند تا بهبود کارایی و عملکرد پروژههای خود را ارتقا دهید و به طراحیهای بهتری دست پیدا کنید.
🔴حتما به سایتمون سر بزن کلی آموزشای جذاب هست که بدردت میخوره.
www.graphicdream.ir
🔴 میتونی سوالات خود را از من در شبکه های اجتماعی زیر بپرسی.
🖌️GraphicDream👇
YouTube @graphicdream
Twitter 🍀Twitter: Graphic__dream
Telegram 🍀https://t.me/graphic_dream
Instagram 🍀Instagram: graphic__dream
#آموزش_بلندر #آموزش_کامل_بلندر #آموزش_بلندر_به_زبان_فارسی #آموزش_blender
ماه قبل
در تاریخ 1403/03/06 منتشر شده
است.
31
بـار بازدید شده