خلاصه کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی اثر دابلیو چان کیم و رنه مابورنیا، بی رقیب ساختن کسب و کار
830 بار بازدید -
پارسال
-
خلاصه کتاب صوتی استراتژی اقیانوس
خلاصه کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی اثر دابلیو چان کیم و رنه مابورنیا، بی رقیب ساختن کسب و کار
همه دوست دارند که کسب و کاری پرسود و مداوم داشته باشند ولی تمام شرکتها فراز و فرود را تجربه کردهاند و کسب و کارشان با خطر شکست مواجه شده است. رقبا یکی از چالشهای همیشگی کسب و کار است. امروزه با گسترش فناوری و امکانات بازاریابی دیجیتالی به دانش جدیدی در حوزهی کسب و کار نیاز است. کتاب استراتژی اقیانوس آبی با بررسی شرکتهای مختلف به راهحلهایی در راستای موفقیت تجاری دست یافته است که آنها را در قالب دستورالعملهای شفاف و کاربردی در اختیار صاحبان و مدیران قرار داده است.
خلاصه کتاب استراتژی اقیانوس آبی
کتاب استراتژی اقیانوس آبی؛ چگونه فضای بازاری بدون مدعی خلق کنیم که در آن رقابت معنا ندارد با بررسی اشتباهات رایج شرکتهای تک حوزهای و سازمانهایی با کسب و کارهای چندگانه، دامهایی را که باید برای موفقیت در کسب و کار از آنها اجتناب کرد را نام برده و با ارائهی مثالهای متنوع روشهای رهایی از آنها را شرح میدهد.
این کتاب با معرفی مفهوم «اقیانوس سرخ» به معنای فضاهای رقابتی مسموم که صنایع در آن اغلب مرزهای مشخص و قوانین ثابتی دارند، از وضعیتی در کسب و کار حرف میزند که شرکتها در آن برای پیشرفت و رسیدن به سهم بیشتر از تقاضا وارد رقابت با شرکتهای مشابه خود میشوند. این شرکتها با کاهش هزینههای منابع انسانی خود سعی میکنند قیمتهای بهتری برای محصول ارائه کنند و با سرمایهگذرای در محصولات مشابه به رقابتی پر استرس وارد میشوند که همیشه به موفقیت ختم نمیشود. در مقابل، «اقیانوس آبی» به این مفهوم است که شرکتها به جای اصرار بر رقابت در بازارهایی با تعداد رقبای بسیار به سمت کسب و کارهایی بروند که هنوز بازار مشخصی برای آنها شکل نگرفته است و ناشناختهاند. شرکتها در این وضعیت با روی آوردن به نوآوری میتوانند بازارهایی برای محصولات خود به وجود آورند و با بیمعنا کردن رقابت در ایجاد تقاضای جدید، ارزش شرکت را بالا برده و هزینهها را کاهش دهند.
کتاب پس از شرح عواملی که شرکتها را در وضعیت اقیانوس سرخ قرار میدهد، دربارهی وضعیت اقیانوس آبی مثالهایی از شرکتهای موفق در این زمینه میآورد و ابزارها و روشهای رسیدن به فضای بدون رقابت را بیان میکند. درک ماهیت فرایندی و خاصیت بازآفرینی روشهای دستیابی به اقیانوسهای آبی شرط اساسی برای نهادینه کردن وضعیت اقیانوس آبی در سازمان است. موفقیت هرگز یکدفعه و تصادفی رخ نمیدهد. نسخهی پی دی اف برای خرید و دانلود کتاب الکترونیکی استراتژی اقیانوس آبی ترجمه شده در انتشارات آریانا قلم در فیدیبو در اختیار علاقهمندان قرار گرفته است
#کتاب_صوتی
#کتاب
#خلاصه_کتاب
لطفا این بخش را ندیده بگیرید:
کتاب صوتی,کتاب صوتی فارسی,کتاب,کتاب گویا,کتاب باز,کتاب های صوتی,,خلاصه کتاب,خلاصه کتاب صوتی,کتاب صوتی موفقیت,Persian mastermind,پرشین مسترمایند,persian mastermind plus, ketab baz, ketab soti farsi, ketab gooya farsi, ketab gooya,موفقیت,ثروتمند,قانون جذب,درآمد دلاری,موفق,افراد موفق,کسب و کار,موفقیت شغلی,اعتماد به نفس,انگیزشی,مثبت اندیشی,استعداد,راز,راز موفقیت,جملات صبح گاهی,جملات مثبت صبحگاهی,جملات مثبت,جملات انرژی بخش
همه دوست دارند که کسب و کاری پرسود و مداوم داشته باشند ولی تمام شرکتها فراز و فرود را تجربه کردهاند و کسب و کارشان با خطر شکست مواجه شده است. رقبا یکی از چالشهای همیشگی کسب و کار است. امروزه با گسترش فناوری و امکانات بازاریابی دیجیتالی به دانش جدیدی در حوزهی کسب و کار نیاز است. کتاب استراتژی اقیانوس آبی با بررسی شرکتهای مختلف به راهحلهایی در راستای موفقیت تجاری دست یافته است که آنها را در قالب دستورالعملهای شفاف و کاربردی در اختیار صاحبان و مدیران قرار داده است.
خلاصه کتاب استراتژی اقیانوس آبی
کتاب استراتژی اقیانوس آبی؛ چگونه فضای بازاری بدون مدعی خلق کنیم که در آن رقابت معنا ندارد با بررسی اشتباهات رایج شرکتهای تک حوزهای و سازمانهایی با کسب و کارهای چندگانه، دامهایی را که باید برای موفقیت در کسب و کار از آنها اجتناب کرد را نام برده و با ارائهی مثالهای متنوع روشهای رهایی از آنها را شرح میدهد.
این کتاب با معرفی مفهوم «اقیانوس سرخ» به معنای فضاهای رقابتی مسموم که صنایع در آن اغلب مرزهای مشخص و قوانین ثابتی دارند، از وضعیتی در کسب و کار حرف میزند که شرکتها در آن برای پیشرفت و رسیدن به سهم بیشتر از تقاضا وارد رقابت با شرکتهای مشابه خود میشوند. این شرکتها با کاهش هزینههای منابع انسانی خود سعی میکنند قیمتهای بهتری برای محصول ارائه کنند و با سرمایهگذرای در محصولات مشابه به رقابتی پر استرس وارد میشوند که همیشه به موفقیت ختم نمیشود. در مقابل، «اقیانوس آبی» به این مفهوم است که شرکتها به جای اصرار بر رقابت در بازارهایی با تعداد رقبای بسیار به سمت کسب و کارهایی بروند که هنوز بازار مشخصی برای آنها شکل نگرفته است و ناشناختهاند. شرکتها در این وضعیت با روی آوردن به نوآوری میتوانند بازارهایی برای محصولات خود به وجود آورند و با بیمعنا کردن رقابت در ایجاد تقاضای جدید، ارزش شرکت را بالا برده و هزینهها را کاهش دهند.
کتاب پس از شرح عواملی که شرکتها را در وضعیت اقیانوس سرخ قرار میدهد، دربارهی وضعیت اقیانوس آبی مثالهایی از شرکتهای موفق در این زمینه میآورد و ابزارها و روشهای رسیدن به فضای بدون رقابت را بیان میکند. درک ماهیت فرایندی و خاصیت بازآفرینی روشهای دستیابی به اقیانوسهای آبی شرط اساسی برای نهادینه کردن وضعیت اقیانوس آبی در سازمان است. موفقیت هرگز یکدفعه و تصادفی رخ نمیدهد. نسخهی پی دی اف برای خرید و دانلود کتاب الکترونیکی استراتژی اقیانوس آبی ترجمه شده در انتشارات آریانا قلم در فیدیبو در اختیار علاقهمندان قرار گرفته است
#کتاب_صوتی
#کتاب
#خلاصه_کتاب
لطفا این بخش را ندیده بگیرید:
کتاب صوتی,کتاب صوتی فارسی,کتاب,کتاب گویا,کتاب باز,کتاب های صوتی,,خلاصه کتاب,خلاصه کتاب صوتی,کتاب صوتی موفقیت,Persian mastermind,پرشین مسترمایند,persian mastermind plus, ketab baz, ketab soti farsi, ketab gooya farsi, ketab gooya,موفقیت,ثروتمند,قانون جذب,درآمد دلاری,موفق,افراد موفق,کسب و کار,موفقیت شغلی,اعتماد به نفس,انگیزشی,مثبت اندیشی,استعداد,راز,راز موفقیت,جملات صبح گاهی,جملات مثبت صبحگاهی,جملات مثبت,جملات انرژی بخش
پارسال
در تاریخ 1401/11/16 منتشر شده
است.
830
بـار بازدید شده