نقش منابع انسانی در ایجاد محیط کاری ایده آل(مدرس:امیرعلی عبدالمحمدی؛مدیر منابع انسانی و‌ مدیر پروژه)

وبینار | Webinar free
وبینار | Webinar free
16 بار بازدید - 9 ماه پیش - توضیحات وبینارکارآفرینان در شروع کسب
توضیحات وبینار
کارآفرینان در شروع کسب و کار معمولا موفق هستند و می‌توانند سازمان خود را با نظارت شخصی برهمه بخش‌ها کنترل کنند. اما همین مدیران موفق، در زمان توسعه سازمان دچار بحران‌هایی می‌شوند که گاهی این بحران‌ها کل سازمان را به مخاطره می‌اندازد.

در این سلسله وبینارها، سعی بر این داریم که نگاه مدیران را ساختارمند و آن‌ها را در تصمیم‌گیری و نظارت بر سازمان در بخش بازاریابی و فروشو البته منابع انسانی کمک کنیم.



مدرس: امیرعلی عبدالمحمدی

مشاور و متخصص منابع انسانی در حوزه‌های مختلفی مثل: صنعت خودرو، صنعت خورده فروشی آنلاین، صنعت واردات و صادرات تجهیزات الکترونیک، صنعت نفت و گاز، فین تک، اینشورتک، تراول تک و ساختمان.



در این وبینار با تاکید بر وجود دیدگاه فرآیند محور و با اهتمام به نقش چابکی در روابط سازمانی، قصد داریم مصادیق یک محیط کاری ایده‌آل را از منظر پرسنل و مدیران بررسی کنیم. محیط کاری ایده‌آل فارغ از ملزومات و دکوراسیون از روابط انسانی و فرآیندهای بین واحدی تشکیل شده است که سرعت نتیجه‌گیری و دستیابی به اهداف سازمان، تا حد بسیار زیادی به این محیط و علی‌الخصوص فرهنگ جاری سازمانی وابسته است. با همراهی شما در این وبینار قصد داریم بخشی از آن را بررسی نماییم.



درباره برگزارکننده:

شرکت جهان گستر پارس با 25 سال سابقه، مجری تخصصی انواع سیستم‌های حضور و غیاب در ایران است. دستگاه‌ها و نرم‌افزار این شرکت، حضور و غیاب کارکنان را به‌‌طور دقیق و بدون خطا ثبت می‌کنند و باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های کسب‌وکارها می‌شوند. همچنین مدیران به‌راحتی می‌توانند به اطلاعات ورود و خروج پرسنل دسترسی داشته باشند و با استفاده از گزارش‌های کاربردی این سامانه‌ها، برای توسعه و افزایش بهره‌وری کسب‌وکار خود برنامه‌ریزی کنند. جهان‌گستر با داشتن بیش از ۷۰ نماینده فروش و ۴۵۰ کارشناس خبره در سراسر کشور، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده سامانه‌های حضور و غیاب در ایران است که محصولات خود را با گارانتی بلندمدت و خدمات پس از فروش گسترده به مشتریان ارائه می‌دهد.


سرفصل‌های وبینار
روابط کاری و نقش فرآیند‌های سازمانی
تعاریف Happiness و مصادیق آن در سازمان
نقش نرم افزارهای اتوماسیون در ایجاد محیط کاری ایده آل
نقش فیدبک در ایجاد شرایط کاری رو به پیشرفت
مخاطبین
کارشناسان منابع انسانی کارشناسان واحد سیستم‌ها و روش‌ها مدیران میانی سایر واحدهای سازمانی


مدرس:امیرعلی عبدالمحمدی؛مدیر منابع انسانی و‌ مدیر پروژه
9 ماه پیش در تاریخ 1402/07/09 منتشر شده است.
16 بـار بازدید شده
... بیشتر