پکیج آموزش آکادمیک آرایشگری - استراتژی موثر بهره‌مندی از اینستاگرام: از بیوگرافی تا هشتگ و ظاهر صفحه

Shirin Moghaddam - شیرین مقدم
Shirin Moghaddam - شیرین مقدم
1.1 هزار بار بازدید - 5 ماه پیش - همانطور که گفتیم قانون شماره
همانطور که گفتیم قانون شماره یک برای استفاده از اینستاگرام داشتن استمرار و خستگی ناپذیری در مسیر رسیدن به هدف است، اکنون به قانون شماره ی دوم یعنی بیوگرافی آسانسوری میپردازیم.
در مارکتینگ به این مفهوم elevator pitch گفته میشود ، اگر شما با قدرتمندترین و بانفوذ ترین فرد در حیطه کارتان مواجه شدید، چگونه در یک زمان محدود و کوتاه باید خودتان را معرفی کنید که توجه طرف مقابلتان را جذب کنید؟
بیوگرافی ما شامل چه چیزاهایی باید باشد، چه هشتگ هایی در بیوگرافی بگذاریم؟
نکته مهم ، هیچکدام از هشتگ های بیوگرافی نباید مرتبط با صنف کاریتان باشد! چرا که به این وسیله مراجعان را به پیج رقیبانتان دعوت میکنید!‌ برای هشتگ فقط اسم برند و شماره ی سازمانیتان را قرار بدهید. از منشن و تگ در صورت امکان استفاده کنید.
هشتگ چیست؟‌ هشتگ برای محتوای تصویری به مثابه لیبلی است که کمک میکند به موضوعی دسترسی مستقیم پیدا کنید. پس هر زمان از محتوای تصویری استقاده میکنید از این لیبل ها برای سهولت دستیابی مراجعه کننده بهره میبرید، بنابراین هشتگ ها باید مرتبط و واضح باشند. هشتگ غیر مرتبط به پیج زیان وارد میکند.
تعداد هشتگ های مجاز برای اینستاگرام 30 تاست ولی بین 5 تا 10 تا بهترین حالت تعداد آن است.
3 نکته ی مهم : 1.هشتگ باید با ذهنیت سرچ مخاطب هماهنگی داشته باشد.
2.از هشتگ های نامرتبط استقاده نکنید چرا که باعث بالا رفتن نرخ پرش میشود.
3.فقط در صورتی از هشتگ ترند استفاده بکنید که مرتبط باشد.
چند مدل هشتگ داریم: کمپین هشتگ مثل کمپین تولد دافی، برندد هشتگ مثل آکادمی شیرین مقدم، عمومی :مانند عکاسی، متوسط :عکاسی کودک، اختصاصی :عکاسی صنعتی تبلیغاتی .
اگر به فرض بگیریم که 10 هشتگ در پست خود دارید، چندتای آن ها باید عمومی، متوسط یا اختصاصی باشند؟
اگر پیج کوچیکی دارید ، چون با هشتگ های عمومی بین پیج های دیگر دیده نمیشوید، پس بهتر است بیشتر هشتگ های متوسط و اختصاصی بزنید، برای مثال 5 تا اختصاصی ، 3 تا متوسط و 2 تا عمومی . همچنین هشتگ های عین هم برای چندتا پست پشت هم مفید نمیباشد، شما باید لیستی از هشتگ ها داشته باشید. که در هر محتوا با توجه به آن هشتگ های مناسبش را استفاده کنید.
ظاهر پیج اینستاگرام: ظاهر پیج باید با هویت بصری پیج همسانی داشته باشد.
----------------------------------------
پکیج آموزش آکادمیک آرایشگری - استراتژی موثر بهره‌مندی از اینستاگرام: از بیوگرافی تا هشتگ و ظاهر صفحه
subscribe for more videos : https://www.youtube.com/ShirinMoghadd...
----------------------------------------
مدرس: خاکپور
سال پخش: 1402
ژانر: آموزشی
----------------------------------------
As we said, the number one rule for using Instagram is to be persistent and tireless on the way to the goal, now we are going to the second rule, which is the elevator biography.
In marketing, this concept is called elevator pitch. If you meet the most powerful and influential person in your field, how should you introduce yourself in a limited and short time to attract the attention of the other party?
What should our biography include, what hashtags should we put in the biography?
Importantly, none of the biography hashtags should be related to your profession! Because by this means you are inviting visitors to your competitor's page! Just put your brand name and organization number for the hashtag. Use mentions and tags if possible.
What is a hashtag? Hashtag is a label for image content that helps you get direct access to a topic. So, whenever you use visual content, you use these labels to make it easier for the client to reach, so the hashtags must be relevant and clear. Irrelevant hashtags harm the page.
The number of allowed hashtags for Instagram is 30, but between 5 and 10 is the best number.
3 important points: 1. The hashtag must be in harmony with the audience's search mentality.
2. Do not use unrelated hashtags because it increases the bounce rate.
3. Only use the hashtag trend if it is relevant.
We have several hashtag models: hashtag campaign such as Duffy's birthday campaign, brand hashtag such as Shirin Moghadam Academy, general: such as photography, medium: children's photography, exclusive: advertising industrial photography.
Assuming you have 10 hashtags in your post, how many of them should be general, medium, or specific?
If you have a small page, because you will not be seen among other pages with public hashtags, then it is better to use more medium and private hashtags, for example 5 private, 3 medium and 2 public. Also, the same hashtags are not useful for several posts in a row, you must have a list of hashtags. Use appropriate hashtags in each content.
The appearance of the Instagram page: The appearance of the page should match the visual identity of the page. In the meantime, we have a concept called Brand Book, which includes Lego, organizational colors, etc.
----------------------------------------
Shirin Moghadam Beauty Academy - Part 9

Lecturer: Khakpoor
Release: 2024
Genre: Educational
----------------------------------------
مشاهده ویدیوهای پیشنهادی:
پکیج آموزشی به ارزش 2000 دلار | آکادم...
----------------------------------------
#شیرین_مقدم
#shirin_moghadam
#آکادمی_شیرین_مقدم
5 ماه پیش در تاریخ 1402/11/04 منتشر شده است.
1,188 بـار بازدید شده
... بیشتر