حق با مشتری نیست! صفر تا صد عملیات و پشتیبانی استارتاپ و کسب و کارهای اینترنتی با جواد تقینسب
643 بار بازدید -
4 ماه پیش
-
حق با مشتری نیست! صفر
حق با مشتری نیست! صفر تا صد عملیات و پشتیبانی استارتاپ و کسب و کارهای اینترنتی با جواد تقینسب
مدیریت مشتری شاکی در استارتاپها
عملیات، خط مقدم یک کسب و کاره! شاید بهش زیاد توجه نشه ولی پاشنه آشیل هر کسب و کاری به حساب میاد، کلی داستان داره این بخش. از ساختار استاندارد تیم پشتیبانی و عملیات تا مقیاس پذیری و برون سپاری و آنبوردینگ و...
آیا واقعا حق با مشتریه؟!! مشتری شاکی رو چه باید کرد؟!! همه و همه در مصاحبه جذاب من با جواد نقی نسب عزیز مدیر ارشد عملیات فعلی آپ (آسان پرداخت)، مدیر عملیات سابق اسنپ تریپ، دیجیکالا و اسنپ فود.
به نظرم این ویدیو رو حداقل باید دو بار ببینین و قلم و خودکار به هیچ وجه یادتون نره! چه استارتاپ کوچک متوسط یا بزرگ هستید چه فروشگاه اینترنتی باشید چه فروشگاه اینستاگرامی این ویدیو به شدت به دردتون میخوره!
🎬👆
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
من مانوئل اوهانجانیانس هستم، عاشق کسب و کار استارتاپها و کسب و کارهای آنلاین! مدیر و موسس ایسمینار (eseminar.tv)، مشاور و منتور ایجاد و رشد استارتاپها و کسب و کارهای مبتنی بر وب. کارشناس مهندسی صنایع و ارشد مدیریت استراتژیک
📽 تو این مسیر پرماجرا، صفر تا صد مفاهیم استارتاپی و کسب و کاری رو بهت یاد میدم، هر چیزی که بلدم و تجربش کردم از بیزنس خودم و کسب و کارها و تیمهایی که مشاور و منتورشون بود! در کنارش کلی مصاحبههای جذاب با بنیانگذاران استارتاپهای موفق و متخصصین و کاربلدهای این حوزه دارم براتون تا از جوانب مختلف به داستان نگاه کنیم.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
اگه به موضوعات استارتاپی علاقه داشتی میتونی از دکمه پایین توی کانال سابسکرایب کنی👇
@manuelohan
⏲
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
00:00 معرفی جواد تقینسب
03:14 پشتیبانی یا عملیات؟
07:10 ساختار استاندارد تیم عملیات
09:10 سندرم «فعلا!»
15:58 مقیاس پذیری عملیات
30:24 برون سپاری عملیات
37:43 آنبوردینگ تیم عملیات
43:33 مسیر شغلی تیم عملیات
50:07 حق با مشتری نیست!
57:03 مواجهه با مشتری شاکی
01:15:43 جمعبندی و سخن پایانی
01:16:37 پشت صحنه
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
📸insta: manuel.ohanjanians
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
#استارتاپ #استارت_آپ #کسب_و_کار #مشتری #کسب_و_کار#مشتری_شاکی
مدیریت مشتری شاکی در استارتاپها
عملیات، خط مقدم یک کسب و کاره! شاید بهش زیاد توجه نشه ولی پاشنه آشیل هر کسب و کاری به حساب میاد، کلی داستان داره این بخش. از ساختار استاندارد تیم پشتیبانی و عملیات تا مقیاس پذیری و برون سپاری و آنبوردینگ و...
آیا واقعا حق با مشتریه؟!! مشتری شاکی رو چه باید کرد؟!! همه و همه در مصاحبه جذاب من با جواد نقی نسب عزیز مدیر ارشد عملیات فعلی آپ (آسان پرداخت)، مدیر عملیات سابق اسنپ تریپ، دیجیکالا و اسنپ فود.
به نظرم این ویدیو رو حداقل باید دو بار ببینین و قلم و خودکار به هیچ وجه یادتون نره! چه استارتاپ کوچک متوسط یا بزرگ هستید چه فروشگاه اینترنتی باشید چه فروشگاه اینستاگرامی این ویدیو به شدت به دردتون میخوره!
🎬👆
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
من مانوئل اوهانجانیانس هستم، عاشق کسب و کار استارتاپها و کسب و کارهای آنلاین! مدیر و موسس ایسمینار (eseminar.tv)، مشاور و منتور ایجاد و رشد استارتاپها و کسب و کارهای مبتنی بر وب. کارشناس مهندسی صنایع و ارشد مدیریت استراتژیک
📽 تو این مسیر پرماجرا، صفر تا صد مفاهیم استارتاپی و کسب و کاری رو بهت یاد میدم، هر چیزی که بلدم و تجربش کردم از بیزنس خودم و کسب و کارها و تیمهایی که مشاور و منتورشون بود! در کنارش کلی مصاحبههای جذاب با بنیانگذاران استارتاپهای موفق و متخصصین و کاربلدهای این حوزه دارم براتون تا از جوانب مختلف به داستان نگاه کنیم.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
اگه به موضوعات استارتاپی علاقه داشتی میتونی از دکمه پایین توی کانال سابسکرایب کنی👇
@manuelohan
⏲
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
00:00 معرفی جواد تقینسب
03:14 پشتیبانی یا عملیات؟
07:10 ساختار استاندارد تیم عملیات
09:10 سندرم «فعلا!»
15:58 مقیاس پذیری عملیات
30:24 برون سپاری عملیات
37:43 آنبوردینگ تیم عملیات
43:33 مسیر شغلی تیم عملیات
50:07 حق با مشتری نیست!
57:03 مواجهه با مشتری شاکی
01:15:43 جمعبندی و سخن پایانی
01:16:37 پشت صحنه
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
📸insta: manuel.ohanjanians
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
#استارتاپ #استارت_آپ #کسب_و_کار #مشتری #کسب_و_کار#مشتری_شاکی
4 ماه پیش
در تاریخ 1403/02/31 منتشر شده
است.
643
بـار بازدید شده