دکتر بهرام خیری- مدیریت برند و تبلیغات (برند- پارادایم ها، سه دوران و هفت مکتب برند)
49 بار بازدید -
4 سال پیش
-
مطالب ویدئو: رابطه برند و
مطالب ویدئو: رابطه برند و بازاریابی-تعاریف عام برند-مزایای برند برای مشتری- دو پارادایم برند (اثبات گرایانه؛ تفسیری)-سه دوران برند و مکاتب برند(دیدگاه اقتصادی؛ رویکرد هویتی؛ رویکرد مبتنی بر مصرف کننده؛ رویکرد شخصیتی؛ رویکرد رابطه ای؛ رویکرد اجتماعی؛ رویکرد فرهنگی)
#مدیریت_برند
#مدیریت_برند_و_تبلیغات
#برند
#دکتر_بهرام_خیری
#تعریف_برند
#رابطه_برند_و_بازاریابی
#مزایای_برند
#مزایای_برند_برای_مشتری
#پارادایم_برند
#مکاتب_برند
4 سال پیش
در تاریخ 1399/03/27 منتشر شده
است.
49
بـار بازدید شده