دکتر بهرام خیری- مدیریت برند و تبلیغات (برند- پارادایم ها، سه دوران و هفت مکتب برند)

bahram kheiri
bahram kheiri
49 بار بازدید - 4 سال پیش - مطالب ویدئو: رابطه برند و
مطالب ویدئو: رابطه برند و بازاریابی-تعاریف عام برند-مزایای برند برای مشتری- دو پارادایم برند (اثبات گرایانه؛ تفسیری)-سه دوران برند و مکاتب برند(دیدگاه اقتصادی؛ رویکرد هویتی؛ رویکرد مبتنی بر مصرف کننده؛ رویکرد شخصیتی؛ رویکرد رابطه ای؛ رویکرد اجتماعی؛ رویکرد فرهنگی) #مدیریت_برند #مدیریت_برند_و_تبلیغات #برند #دکتر_بهرام_خیری #تعریف_برند #رابطه_برند_و_بازاریابی #مزایای_برند #مزایای_برند_برای_مشتری #پارادایم_برند #مکاتب_برند
4 سال پیش در تاریخ 1399/03/27 منتشر شده است.
49 بـار بازدید شده
... بیشتر