گفتگو با احسان جاویدی، مدیرعامل شرکت گرین پلاس
10 بار بازدید -
8 ماه پیش
-
احسان جاویدی درمورد هدف از
احسان جاویدی درمورد هدف از شرکت کردن در نمایشگاه آیتکس مشهد گفت: نمایشگاه مشهد معمولا به عنوان برندینگ و اطلاع رسانی از سرویسهای جدیدمان هست و ویژگیهایی که روی سرویسها داریم. معمولا به عنوان برندینگ از این نمایشگاه استفاده میکنیم.
Ehsan Javidi said about the purpose of participating in the ITEX Mashhad exhibition: The Mashhad exhibition is usually for branding and information about our new services and the features we have on the services. We usually use this exhibition as branding.
https://irandeconomy.com/
Ehsan Javidi said about the purpose of participating in the ITEX Mashhad exhibition: The Mashhad exhibition is usually for branding and information about our new services and the features we have on the services. We usually use this exhibition as branding.
https://irandeconomy.com/
8 ماه پیش
در تاریخ 1402/08/23 منتشر شده
است.
10
بـار بازدید شده