گفتگو با احسان جاویدی، مدیرعامل شرکت گرین پلاس

Irandeconomy
Irandeconomy
10 بار بازدید - 8 ماه پیش - احسان جاویدی درمورد هدف از
احسان جاویدی درمورد هدف از شرکت کردن در نمایشگاه آیتکس مشهد گفت: نمایشگاه مشهد معمولا به عنوان برندینگ و اطلاع رسانی از سرویس‌های جدیدمان هست و ویژگی‌هایی که روی سرویس‌ها داریم. معمولا به عنوان برندینگ از این نمایشگاه استفاده می‌کنیم.


Ehsan Javidi said about the purpose of participating in the ITEX Mashhad exhibition: The Mashhad exhibition is usually for branding and information about our new services and the features we have on the services. We usually use this exhibition as branding.


https://irandeconomy.com/
8 ماه پیش در تاریخ 1402/08/23 منتشر شده است.
10 بـار بازدید شده
... بیشتر