تعامل آژانس، برند و مخاطب - مهرسا شهپریان

The AviTalk
The AviTalk
129 بار بازدید - پارسال - اگر سابقه کار در صنعت
اگر سابقه کار در صنعت تبلیغات ایران را داشته باشید، مسلما با کشمکش‌های بین #آژانس، #برند و #مخاطبان آشنایی دارید. مهمان این قسمت آوی‌تاک، مهرسا شهپریان است و قرار است گپ و گفت ما در خصوص تعامل بین این سه ضلع مثلث تبلیغات باشد. مهرسا به واسطه نقشش در آژانس‌های تبلیغاتی مطرح به عنوان #اکانت_منیجر، با ساز و کار آژانس تبلیغاتی آشنایی کامل دارد و تجربیاتش در زمینه #مدیریت_برند و مدیریت تیم‌های مارکتینگ داخلی برندها، وی را برای پاسخ به این پرسش در یک موقعیت ویژه قرار داده: بالاخره حق با برند است یا آژانس؟ تجربه کار مهرسا با برندهای بین‌المللی، هم در داخل و هم در خارج ایران این فرصت را فراهم کرد تا بخشی از گفت و گوی ما نیز به تفاوت‌های فرهنگ کاری اختصاص داشته باشد.
پارسال در تاریخ 1402/05/03 منتشر شده است.
129 بـار بازدید شده
... بیشتر