قسمت 6 | مفاهیم پایه برنامه‌نویسی شی‌گرا در پایتون: تعریف کلاس‌ها و اشیا | برنامه نویسی پایتون

Shift Code
Shift Code
22 بار بازدید - 2 هفته پیش - در این ویدیو به مفاهیم
در این ویدیو به مفاهیم پایه‌ای برنامه‌نویسی شی‌گرا (OOP) در پایتون می‌پردازیم. با یک مثال عملی از کلاس Car یاد می‌گیرید که چطور یک کلاس تعریف کنید و اشیا بسازید. همچنین با نحوه‌ی مقداردهی اولیه اشیا با استفاده از سازنده‌ها (constructors)، تعریف متدها و تعامل اشیا با ویژگی‌هایشان آشنا می‌شوید. در پایان این آموزش، درک روشنی از چگونگی ساخت و استفاده از اشیا در پایتون خواهید داشت. ******************************** در این مجموعه آموزشی میتوانید به طور کامل مباحث پایتون را یاد بگیرید و در آینده در کتابخانه های مهم پایتون به کار ببرید امیدوارم که لذت ببرید #برنامه_نویسی #آموزش_پایتون #آموزش_مقدماتی_پایتون
2 هفته پیش در تاریخ 1403/06/23 منتشر شده است.
22 بـار بازدید شده
... بیشتر