The Brand Gap - خلاصه و بررسی کتاب لغزش برند - قسمت اول

Masood Zareei
Masood Zareei
561 بار بازدید - 4 سال پیش - در این ویدیو که بخشی
در این ویدیو که بخشی از لایو اینستاگرام من هستش، مقدمه و فصل اول کتاب لغزش برند رو خلاصه و همچنین بررسی کردم.

کتاب لغزش برند به زبان بسیار ساده به مفاهیم اصلی برندینگ میپردازه به شکلی که هرکسی میتونه از این مفاهیم در رشد کسب و کار خودش ازش استفاده کنه.

این کتاب که دارا 5 فصل هستش به 5 اصل اساسی برندینگ به ترتیب زیر میپردازه:
Differentiate
Collaborate
Innovate
Validate
Cultivate

در قسمت اول، به اصل اول این کتاب یعنی تمایز پرداختم و اون رو به شکل خلاصه ارائه کردم سعی کردم با توضیحات تکمیلی اون رو ملموس تر کنم. این کتاب به فارسی ترجمه شده تحت عنوان لغزش برند که به شکل دیجیتال یا پرینت میتونید تهیه کنید.
4 سال پیش در تاریخ 1399/06/12 منتشر شده است.
561 بـار بازدید شده
... بیشتر