Alimestan Forest of Iran | سفر ماجراجویانه من به جنگل الیمستان رویایی ترین جنگل ایران

Koohgard
2 هزار بار بازدید - 4 سال پیش - سفر ماجراجویانه من به جنگل
سفر ماجراجویانه من به جنگل الیمستان رویایی ترین جنگل ایران
Alimestan Forest of Iran
توی این مستند طبیعت گردی سفر کردم به جنگل الیمستان که لقب رویایی ترین جنگل ایران رو به خودش گرفته که جزو طبیعت زیبای ایران هستش و در استان مازندران قرار داره .
ما شب از تهران حرکت کردیم به سمت جاده هراز و بعد از گذشتن از پلور و رینه رسیدیم کنار تابلو روستای الیمستان و چون با اتوبوس بودیم و اتوبوس امکان اینکه اون جاده رو بره بالا نداشت واسه همین مینی بوس هماهنگ کرده بودیم که مینی بوس ساعت 7 صبح ما رو برد به مسیر کوهنوردی جنگل الیمستان و از اونجا دیگه کوهنوردی و جنگلنوردی این جنگل زیبا شروع شد .
بعد از حدود 45 دقیقه پیمایش رسیدیم به یه دشت زیبا و باصفا که محل کمپ خیلی از کسایی بود که این مسیر رو اومده بودن و ما هم اونجا صبحانه خوردیم .

حتما ویدیو این سفر یک روزه جنگل الیمستان رو ببینین و از کوهنوردی و طبیعت گردی  در این جنگل زیبا لذت ببرید و نظراتتون رو برام بنویسین تا ویدیوهای بعدی بهتر و جذاب تر بشن
بعد از خودرن صبحانه راهی قله شدیم و مسیری حدودا 2 ساعت پیمایش تا قله رو طی کردیم و در نهایت بعد از گذر از ییلاق الیمستان رسیدیم به قله امام زاده قاسم و یه تجربه عالی رو توی این جنگل زیبا کسب کردیم .

پیج اینستاگرام من : Instagram: azizimode

21:34 - دشت جنگل الیمستان
21:51 - ناهار در جنگل الیمستان
22:40 - پایان
4 سال پیش در تاریخ 1399/08/27 منتشر شده است.