آموزش اینستاگرام به زبان فارسی- از صفر تا صد: قسمت سیزدهم- آشنایی با الگوریتمهای اینستاگرام
279 بار بازدید -
پارسال
-
Bit Creative Studioاستودیو خلاق بیتموزش
Bit Creative Studio
استودیو خلاق بیت
موزش اینستاگرام به زبان فارسی- از صفر تا صد، قسمت سیزدهم
آشنایی با الگوریتمهای اینستاگرام
Instagram algorithm
سلام به همهی رفقای عزیز و دوست داشتنی خودمون، حالتون چطوره؟ امیدوارم که تا اینجای هفته رو به خوبی پشت سر گذاشته باشید و آماده تماشای یه ویدئوی کاربردی دیگه باشید
اگر بعضا موقع کار با اینستاگرام خودتون رو درحالی میبینید که تو یه سیکل بیپایان گیر افتادید، به اسکرول کردن در صفحه اکسپلور این شبکه اجتماعی ادامه میدید و ظاهرا هرچقدر که پستهای تازهای تماشا میکنید کافی نیست، باید بگم که تنها نیستید! الگوریتم اینستاگرام از اساس به گونهای طراحی شده که مرتبطترین محتوا به سلایق و علایق شما رو به نمایش درمیاره تا همواره مشغول به تعامل باشید
این یعنی اون دسته از افرادی که فعالیت گسترده در این شبکه اجتماعی دارن و میخوان شمار فالوئرها و در نتیجه میزان «انگیجمنت» یا نرخ درگیرکنندگی مخاطبان خودشون رو افزایش بدن، باید درک جامع و درستی از نحوه کارکرد الگوریتم اینستاگرام داشته باشن تا یک استراتژی موثر برای بهبود حساب کاربریشون بچینند
خب، سوالی که اینجا پیش میاد اینکه اصلا الگوریتم اینستاگرام چیِ؟
الگوریتم اینستاگرام در واقع فقط یه الگوریتم واحد نیست و مجموعهای از الگوریتمها، فرایندهای پردازشی و سیستمهای ردهبندی رو شامل میشه که همگی دست به دست هم میدن تا برای هر کاربر این شبکه اجتماعی، تجربهای منحصر به فرد رو به وجود بیارن. اینستاگرام در ابتدا از یک الگوریتم ساده استفاده میکرد که به دستهبندی پستها براساس ترتیب انتشار مشغول میشد. اما این الگوریتم در گذر زمان تغییرات زیادی کرده و حالا در سال جدید میلادی تبدیل به سیستمی بسیار پیچیده شده که البته جای هیچ نگرانیای نیست و ما چند تا از الگوریتمهای خیلی پرکاربرد و به درد بخورش رو واستون تو این پست توضیح دادیم
توی این ویدئو ما به بررسی و توضیح چهار تا الگوریتم
1- Timeline
2- Engagement rate
3- Time spent
4- Likelihood
پرداخیتم و تصمیم داشتیم با ارائه توضیحاتی این چهارتا الگوریتم رو بهتون معرفی کنیم تا با به کارگیری بهتر و اصولی تر اونا آمار پیجتون رو بهبود ببخشید، امیدواریم که تو این کار موفق عمل کرده باشیم و ویدئوی به درد بخوری رو واستون آپلود کرده باشیم
توی این ویدئو به صورت کاملا فارسی و حرفهای همه موارد رو توضیح دادیم ولی باز هم اگر سوالی درباره موارد ذکر شده داشتید توی کامنتها ازمون بپرسید. توی اولین فرصت ما جوابتون رو میدیم
فراموش نکنید که اگر با هر لحظه از این ویدئو حال کردید اون رو لایکش کنید و لینکش رو برای سایر دوستاتون هم بفرستید
دمتون گرم
BIT Creative Studio
Amir Zamani Sadaf Khanban
#آموزش_اینستاگرام
#اینستاگرام_مارکتینگ
#اینستاگرام
#instagram #instagramtutorial #instagramtraining
استودیو خلاق بیت
موزش اینستاگرام به زبان فارسی- از صفر تا صد، قسمت سیزدهم
آشنایی با الگوریتمهای اینستاگرام
Instagram algorithm
سلام به همهی رفقای عزیز و دوست داشتنی خودمون، حالتون چطوره؟ امیدوارم که تا اینجای هفته رو به خوبی پشت سر گذاشته باشید و آماده تماشای یه ویدئوی کاربردی دیگه باشید
اگر بعضا موقع کار با اینستاگرام خودتون رو درحالی میبینید که تو یه سیکل بیپایان گیر افتادید، به اسکرول کردن در صفحه اکسپلور این شبکه اجتماعی ادامه میدید و ظاهرا هرچقدر که پستهای تازهای تماشا میکنید کافی نیست، باید بگم که تنها نیستید! الگوریتم اینستاگرام از اساس به گونهای طراحی شده که مرتبطترین محتوا به سلایق و علایق شما رو به نمایش درمیاره تا همواره مشغول به تعامل باشید
این یعنی اون دسته از افرادی که فعالیت گسترده در این شبکه اجتماعی دارن و میخوان شمار فالوئرها و در نتیجه میزان «انگیجمنت» یا نرخ درگیرکنندگی مخاطبان خودشون رو افزایش بدن، باید درک جامع و درستی از نحوه کارکرد الگوریتم اینستاگرام داشته باشن تا یک استراتژی موثر برای بهبود حساب کاربریشون بچینند
خب، سوالی که اینجا پیش میاد اینکه اصلا الگوریتم اینستاگرام چیِ؟
الگوریتم اینستاگرام در واقع فقط یه الگوریتم واحد نیست و مجموعهای از الگوریتمها، فرایندهای پردازشی و سیستمهای ردهبندی رو شامل میشه که همگی دست به دست هم میدن تا برای هر کاربر این شبکه اجتماعی، تجربهای منحصر به فرد رو به وجود بیارن. اینستاگرام در ابتدا از یک الگوریتم ساده استفاده میکرد که به دستهبندی پستها براساس ترتیب انتشار مشغول میشد. اما این الگوریتم در گذر زمان تغییرات زیادی کرده و حالا در سال جدید میلادی تبدیل به سیستمی بسیار پیچیده شده که البته جای هیچ نگرانیای نیست و ما چند تا از الگوریتمهای خیلی پرکاربرد و به درد بخورش رو واستون تو این پست توضیح دادیم
توی این ویدئو ما به بررسی و توضیح چهار تا الگوریتم
1- Timeline
2- Engagement rate
3- Time spent
4- Likelihood
پرداخیتم و تصمیم داشتیم با ارائه توضیحاتی این چهارتا الگوریتم رو بهتون معرفی کنیم تا با به کارگیری بهتر و اصولی تر اونا آمار پیجتون رو بهبود ببخشید، امیدواریم که تو این کار موفق عمل کرده باشیم و ویدئوی به درد بخوری رو واستون آپلود کرده باشیم
توی این ویدئو به صورت کاملا فارسی و حرفهای همه موارد رو توضیح دادیم ولی باز هم اگر سوالی درباره موارد ذکر شده داشتید توی کامنتها ازمون بپرسید. توی اولین فرصت ما جوابتون رو میدیم
فراموش نکنید که اگر با هر لحظه از این ویدئو حال کردید اون رو لایکش کنید و لینکش رو برای سایر دوستاتون هم بفرستید
دمتون گرم
BIT Creative Studio
Amir Zamani Sadaf Khanban
#آموزش_اینستاگرام
#اینستاگرام_مارکتینگ
#اینستاگرام
#instagram #instagramtutorial #instagramtraining
پارسال
در تاریخ 1402/01/29 منتشر شده
است.
279
بـار بازدید شده