رانندگی با ام وی ام x22 پرو (chery tiggo 2 pro)

SPR khodro
SPR khodro
ام وی ام X22 به عنوان خواهر بلندقامت مدل 315 به بازار معرفی شد تا مشتریانی که به دنبال یک هاچ‌بک جمع‌وجور اقتصادی هستند ولی همزم ...
ام وی ام X22 به عنوان خواهر بلندقامت مدل 315 به بازار معرفی شد تا مشتریانی که به دنبال یک هاچ‌بک جمع‌وجور اقتصادی هستند ولی همزمان به ظاهر کراس‌اورها علاقه دارند را راضی نگاه دارد؛ در ابتدا همه چیز طبیعی پیش رفت و هر دو نماینده هاچ‌بک و هاچ‌بک‌کراس مدیران‌ خودرو، فروش نزدیکی را تجربه نمودند؛ در واقع قیمت ارزان‌تر 315 از یک سو و جذابیت ظاهری برتر X22 از سوی دیگر توازن را در فروش برقرار کرده بود؛ اما ناگهان تب شاسی‌بلندسواری با سرعتی بیش از پاندمی کرونا جهان را درنوردید و به دنبال آن X22 به عنوان یکی از ارزان‌ترین کراس‌اورهای موجود در بازار، به محبوبیتی دوچندان دست یافت و برخلاف 315 جدید (پلاس) که مشتری چندانی نداشت، قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح نمود.

البته ام وی ام X22 از لحاظ مشخصات فنی خودرویی کاملاً معمولی به حساب می‌آمد و حتی با مشکلاتی نظیر ضعف هندلینگ نیز مواجه بود، اما کمپانی چینی که رویایی جهانی شدن را در سر می‌پروراند، تصمیم گرفت در طول زمان مشکلات آن را (در حدی که هزینه وحشتناکی نداشته باشد) برطرف سازد. مثلاً آپشن مهم ESP به X22 اضافه شد، تا افتضاحی که در پیست آزادی پیش آمده بود دیگر تکرار نشود و گزینه‌هایی مثل HAC و TPMS نیز آسایش بیشتری برای راننده فراهم آوردند؛ بعد از آن هم دختر محبوب قبیله چری زیر تیغ جراحی زیبایی رفت و با یک سری ژل و بوتاکس و عمل‌های مختلف، چهره‌ای به مراتب جوان‌تر و جذاب‌تر بدست آورد. تازه تغییرات نسخه فیس‌لیفت که با پسوند پرو در بازار شناخته می‌شود به همین موارد ظاهری محدود نمی‌شود، بلکه باطن خودرو نیز دگرگون شده است.
بررسی امکانات ام وی ام X22 پرو
ام وی ام X22 در ابتدای امر با امکاناتی معمولی قدم به خیابان‌های کشورمان گذاشت اما در طول زمان گزینه‌هایی نظیر: نشانگر فشار باد تایرها (TPMS)، کنترل هوشمند کشش (TCS)، پایداری الکترونیکی (ESP) و سامانه کمکی حرکت در سربالایی‌ها (HAC) به لیست آپشن‌هایش اضافه شدند؛ حال نسخه پرو با دست پر تر از قبل به میدان آمده و در کنار موارد قبلی، گزینه‌های جدیدی شامل: فرمان برقی D شکل، گرمکن صندلی‌های جلو، نمایشگر بزرگ‌تر 9 اینچی، ترمز پارک برقی مجهز به اتوهلد، سامانه کنترل حرکت در شیب، سیستم کمکی ترمز اضطراری (BOS)، چراغ‌های LED و KeyLess با امکان استارت پیشرانه از راه دور با ریموت را هم به شما پیشکش می‌نماید.
از دیگر امکانات X22 پرو می‌شود به مواردی مثل: سیستم ترمز کمکی (EBA)، کروز کنترل، رهیاب ماهواره‌ای، بلوتوث، Mirror Link، سنسور پارک، دوربین عقب، رینگ‌های 16 اینچی آلومینیومی، سانروف برقی و روکش‌های چرمی اشاره کرد که در مجموع اکثر مشتریان را راضی نگاه می‌دارند. به خصوص اگر قرار بر مقایسه با رقیب درویش مسلکی مثل رنو ساندرو استپ‌وی باشد، که دیگر نور علی نور است!

با این حال همچنان جای خالی مواردی نظیر: سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، ایربگ‌های جانبی، صندلی‌های برقی و مواردی از این دست برای یک خودرو امروزی احساس می‌شود.
شاید یکی از مهم‌ترین نکاتی که مشتریان را به خرید ام وی ام X22 پرو تشویق می‌کند، این باشد که حس و حال کلی ماشین، لوکس‌تر از رقبای هم‌قیمتش است. مثلاً داخل 207 اتوماتیک سقف شیشه‌ای (که تقریبا در همین رده قیمتی قرار دارد) کاملاً متوجه می‌شوید در خودرویی اقتصادی و نسبتاً قدیمی نشسته‌اید ولی اینجا حداقل ظاهر امر مدرن و امروزی به چشم می‌آید. کیفیت قابل‌قبول، آپشن‌های مناسب، ارگونومی نسبتاً خوب و ترکیب هوشمندانه رنگ‌ها، مجموعه‌ای صمیمی و شیک را پدید آورده‌اند، که در نوع خودش جالب توجه است.

The MVM X22 was introduced to the market as the tall sister of the 315 model to satisfy customers who are looking for an economical compact hatchback but at the same time are interested in the appearance of crossovers;  At first, everything went normal and both the representatives of the hatchback and hatchbackcross of the car managers experienced close sales;  In fact, the cheaper price of 315 on one hand and the superior appearance of X22 on the other hand had established the balance in sales;  But suddenly, SUV fever hit the world faster than the Corona pandemic, and after that X22 gained double popularity as one of the cheapest crossovers in the market, and unlike the new 315 (Plus) which didn't have many customers, it missed the peaks of success.  Conquered from another.

Of course, the MVM X22 was considered a normal car in terms of technical specifications and even faced problems such as poor handling, but the Chinese company, which dreams of globalization, decided to overcome its problems over time (to the extent that  not have a terrible cost) to fix it.  For example, the important ESP option was added to the X22, so that the tragedy that happened at the Azadi track would not be repeated, and options such as HAC and TPMS also provided more comfort for the driver;  After that, the beloved girl of the Cheri tribe went under the knife of cosmetic surgery and got a much younger and more attractive face with a series of gels and Botox and various procedures.  The changes of the facelift version, which is known by the extension Pro in the market, are not limited to these external items, but the interior of the car has also been changed.

@sprkhodro

#pov
#cars

همه توضیحات ...