چطور ویدیوهای یوتیوب رو چپتر بندی کنیم؟ | آموزش تقسیم بندی تایم ویدیو

YouTube Addict
YouTube Addict
444 بار بازدید - 6 ماه پیش - تکنیک گرفتن ساب و ویو
تکنیک گرفتن ساب و ویو بالاتر:
چرا سابسکرایب نمیگیرم؟ چرا ویوهام بال...

چپتر بندی یا تقسیم بندی موضوعی ویدیو یه امکان خیلی عالیه که به رشد کانال یوتیوب شما کمک زیادی میکنه. چطوری؟ اینطوری که وقتی مخاطب با سرچ یه موضوعی وارد ویدیو شما میشه و میبینه جواب سوالش توی تایم مشخصی از ویدیو دقیقا داده شده و فقط با یک کلیک میتونه بهش دسترسی داشته باشه، میفهمه که براش ارزش قائل بودید. زمان و تایم مخاطب براتون مهم بوده. نیاز نبوده که مخاطب 10-12 دقیقه ویدیو رو ببینه تا به جواب سوالش برسه.
به همین دلیل احتمال اینکه شما رو ساب کنه و ویدیوهای بیشتری از شما ببینه میره بالا.
جدای از همه اینها وقتی توی گوگل درمورد یه موضوعی سرچ میشه و جوابش توی ویدیو شما هست، دقیقا همون قسمت از ویدیو شما توی سرچ میاد بالا و مخاطب با یک کلیک میتونه به جواب سوالش برسه. این باعث میشه رتبه کانال شما پیش گوگل (یوتیوب) بره بالا و توی سرچ سایر کلمات هم کانال شما رو بالاتر از بقیه نشون بده. یادتون که نرفته؟ یوتیوب این براش مهمه که مخاطب تعامل خوبی با شما داشته باشه و وقتی ببینه کانال شما جواب دغدغه مخاطب رو میده، شما رو میاره بالا.

توی این ویدیو بهت کامل یاد دادم که چطوری میتونی ویدیوهات رو چپتربندی کنی و موضوعات مختلف رو توی تایم لاین ویدیو نمایش بدی.

فهرست مطالب ویدیو
_________________________________________
0:00 مقدمه
0:41 فواید چپتر بندی ویدیوهای یوتویب
2:40 آموزش چپتر بندی ویدیو
3:55 نکته طلایی برای سئو ویدیو
_________________________________________

من مازیارم و اینجا قراره آموزش یوتیوبر شدن رو بهت بدم. اگه به آموزش یوتیوب علاقه داری، حتما کانالم رو سابسکرایب کن و یکی از ویدیوها رو ببین. بهت قول میدم پشیمون نمیشی.

همچنین اگه به عکاسی، ادیت عکس و تولید محتوا علاقه داری، پیشنهاد میکنم اون یکی کانالم رو هم ببینی که تخصصی این موضوعات رو آموزش میدم:

@MaziarMiraly
____________________________________________________________________________

#آموزش_یوتیوب #یوتیوبر #تقسیم_بندی_موضوعی #آموزش_زیاد_کردن_ویو #یوتیوب_فارسی #چپتربندی #تقسیم_تایم_ویدیو #چپتر_بندی_ویدیو #افزایش_سابسکرایب
6 ماه پیش در تاریخ 1402/10/06 منتشر شده است.
444 بـار بازدید شده
... بیشتر