برنامهنویسی پایتون (۱۱): توابع بازگشتی (بخش دوم)
2.4 هزار بار بازدید -
4 سال پیش
-
در این ویدیو در ادامه
در این ویدیو در ادامه مبحث الگوریتمهای بازگشتی، تعدادی مسئله دیگر مطرح و برای آنها یک راهحل بازگشتی ارائه و در زبان پایتون پیادهسازی شدهاند. از جمله مواردی که در این ویدیو بررسی و پیادهسازی شدهاند کاربرد الگوریتمهای بازگشتی در ترسیم و گرافیک کامپیوتری است که کاربرد بسیاری در تولید بازیهای رایانهای و صنعت فیلم دارند.مسائل مطرح شده در این ویدیو به صورت زیر هستند:
- مسئله برجهای هانوی
- مسئله تولید کد گری
- ترسیم درخت «اِچ» به صورت بازگشتی
- مدل براونی و ترسیم سطوح ناهموار به صورت بازگشتی
- مدل براونی دو بعدی و ترسیم ابر پلاسمایی
4 سال پیش
در تاریخ 1399/02/09 منتشر شده
است.
2,437
بـار بازدید شده