برنامه‌نویسی پایتون (۱۱): توابع بازگشتی (بخش دوم)

Dr Naser Razavi
Dr Naser Razavi
2.4 هزار بار بازدید - 4 سال پیش - در این ویدیو در ادامه
در این ویدیو در ادامه مبحث الگوریتم‌های بازگشتی، تعدادی مسئله دیگر مطرح و برای آنها یک راه‌حل بازگشتی ارائه و در زبان پایتون پیاده‌سازی شده‌اند. از جمله مواردی که در این ویدیو بررسی و پیاده‌سازی شده‌اند کاربرد الگوریتم‌های بازگشتی در ترسیم و گرافیک کامپیوتری است که کاربرد بسیاری در تولید بازی‌های رایانه‌ای و صنعت فیلم دارند.مسائل مطرح شده در این ویدیو به صورت زیر هستند: - مسئله برج‌های هانوی - مسئله تولید کد گری - ترسیم درخت «اِچ» به صورت بازگشتی - مدل براونی و ترسیم سطوح ناهموار به صورت بازگشتی - مدل براونی دو بعدی و ترسیم ابر پلاسمایی
4 سال پیش در تاریخ 1399/02/09 منتشر شده است.
2,437 بـار بازدید شده
... بیشتر