وبینار کمپین فروش 16 مرحله ای در اینستاگرام

alfacoach
alfacoach
102 بار بازدید - 9 ماه پیش - کمپین چیست؟ سلسله‌ای از عملیات
کمپین چیست؟ سلسله‌ای از عملیات بازاریابی برای رسیدن به یک هدف خاص را کمپین می‌گویند. هرکدام از قدم‌های کمپین یک تبلیغ است که در مجله‌ای چاپ شده‌اند یا ایمیلی هستند که فرستاده‌ایم یا شاید پیامکی است که به علاقه‌مندان به یک موضوع خاص فرستاده‌ایم. می‌توان گفت تمام کمپین می‌تواند از طریق یک رسانه انجام شود؛ یعنی تمام مراحل یک کمپین می‌تواند فقط از طریق ایمیل باشد، یا فقط می‌تواند از طریق پیامک یا هر روش دیگری باشد. چرا ما از کمپین استفاده می‌کنیم؟ تبلیغات را می‌توان به بردارهایی تشبیه کرد که هر کدامشان در یک جهت مختلف هستند، ولی اگر تمام تبلیغاتی که انجام می‌دهیم یا تمام رسانه‌هایی که استفاده می‌کنیم را هم‌جهت کنیم و هرکدام از این موارد به مخاطب کمک کند که شخص تصمیم خود را بگیرد و خرید انجام دهد، می‌توان گفت که یک کمپین ساخته‌ایم. بنابراین کمپین تک تبلیغ یا تک ایمیلی که ارسال می‌کنیم نیست؛ بلکه سلسله‌ای است که مخاطب را ترغیب می‌کند در نهایت اقدام موردنظر را انجام دهد. این اقدام موردنظر معمولا خرید است، یعنی مخاطب را تشویق می‌کنیم که از ما خرید کند. یک اصل مهم در بازاریابی! اگر فروش خیلی خوبی ندارید، شاید تنها دلیل اصلی آن همین موردی باشد که الان به آن اشاره می‌کنیم و اگر این اصل را در بازاریابی رعایت کنید و در واقع در بازاریابی به این اصل بها دهید، می‌توانید فروش‌های خیلی بزرگ‌تر و بیشتری داشته باشید. این اصل می‌گوید: «زمانی به افراد علاقه‌مند پیشنهاد خرید بدهید که در آمادگی کامل برای خرید باشند یا آماده خرید باشند.»
9 ماه پیش در تاریخ 1402/10/03 منتشر شده است.
102 بـار بازدید شده
... بیشتر