اساماس مارکتینگ و بازگشت مشتری
1.5 هزار بار بازدید -
3 سال پیش
-
اس ام اس مارکتینگ به
اس ام اس مارکتینگ به معنای استفاده از پیامک برای ارسال کمپینهای تبلیغاتی یا پیامهای تراکنشی به کاربران است. این ابزار میتواند برای ارسال پیشنهادهای ویژه فروش، تخفیفها، اطلاعرسانیها و مورد استفاده قرار گیرد. بازاریابی پیامکی تاثیر زیادی در افزایش فروش، آگاهیبخشی و وفادارسازی مشتریان کسبوکارها دارد.
کاربران و مشتریان کسبوکارها هر روزه با انبوهی از محتوای تبلیغاتی در فضای آنلاین و آفلاین مواجه میشوند. از بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهرها گرفته تا بنرهای تبلیغاتی وبسایتها، تبلیغات درون اپلیکیشن و هزاران تبلیغ مستقیم و غیر مستقیم توجه کاربران را به خود جلب میکنند. اما در این میان ارسال پیام مستقیم به کاربران و مشتریان فرصتی است که کسی نمیتواند اهمیت و میزان تاثیرگذاری آن را انکار کند. بازاریابی پیامکی یکی از مهمترین کانالها برای ارسال پیام مستقیم به کاربران و یکی از موثرترین ابزارهای تعامل با مشتریان است.
3 سال پیش
در تاریخ 1400/05/19 منتشر شده
است.
1,590
بـار بازدید شده