مزایای کانال همه کاره یا همان Omni-Channel برای بانک ها
642 بار بازدید -
7 سال پیش
-
عصربانک: بانک هایی که از
عصربانک: بانک هایی که از استراتژی کانال همه کاره (Omni-Channel) استفاده می کنند، زیرساختی را ایجاد کرده اند که به مشتریان اجازه می دهد کانال مورد علاقه خود را در هر نقطه ای و در هر لحظه ای تغییر دهند و بصورت یکپارچه و از طریق ابزار متنوع با بانک تعامل داشته باشند.مثلا در شعبه چک را واگذار کنند و از طریق موبایل گزارش وصول چک را بگیرند.
کانال تلگرام عصربانک @asrebank
سایت www.asrebank.ir
7 سال پیش
در تاریخ 1397/02/08 منتشر شده
است.
642
بـار بازدید شده