آموزش متقاعدسازی تلفنی در کال سنتر Call Center

گروه آموزشی و پژوهشی تکتو
گروه آموزشی و پژوهشی تکتو
42 بار بازدید - 2 ماه پیش - فروش تلفنی از جمله تاثیرگذارترین
فروش تلفنی از جمله تاثیرگذارترین شیوه های فروش است. اما این که چگونه بتوانیم مشتریان را در کال سنتر به خرید کردن ترغیب کنیم مهمترین راه برای افزایش فروش تلفنی است. Call Center کال سنتر یا مرکز تماس شاید برای بسیاری از کسب و کارها و بیزینس ها نخستین درگاه ارتباطی باشد، این درگاه مهم ارتباط خریدارن با مشتریان را کاربرانی مدیریت می کنند که نیاز دارند تا اصول و قواعد متقاعدسازی تلفنی را بدانند. ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو برگزار کننده دوره های آموزشی متقاعد سازی در مرکز تماس و Call Center هستیم. ما در این دوره آموزشی به اوپراتورهای کال سنتر Call Center یاد میدهیم که چگونه با انواع مشتریان مختلف ارتباطی سازنده برگزار کنند. دکتر منیره دارستانی، مدرس برجسته و متخصص در حوزه بازاریابی و فروش، با سابقه‌ای درخشان در برگزاری دوره‌های آموزشی و ارائه مشاوره به کسب و کارها، مدرس این دوره خواهد بود. ایشان با تسلط کامل بر علم متقاعدسازی و تکنیک‌های فروش، تجربیات و دانش خود را به طور کاربردی در اختیار شما قرار خواهد داد. برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید. شایان گفتن است فیلم زیر بخشی از گارگاه آموزشی 8 ساعته آموزش پاسخگویی تلفنی و متقاعدسازی تلفنی ویژه کارکنان شرکت لبنیات میهن است که توسط گروه آموزشی پژوهشی تکتو در شهر لبنیات میهن برگزار شده است. https://takto.ir/
2 ماه پیش در تاریخ 1403/04/11 منتشر شده است.
42 بـار بازدید شده
... بیشتر