اولین کمپین وایرال در ۲۰۱۳ (کمپین برند بودوایزر)

آیدین داریان | تولید محتوا
آیدین داریان | تولید محتوا
197 بار بازدید - 7 سال پیش - در لیست ده کمپین ویدیویی
در لیست ده کمپین ویدیویی طی تحقیقات unruly که انجام شد، کمپین brotherhood برای برند بودوایزر بخاطر احساسی و اموشنال بودن پیامش توانست مقام نخست را در میان ویدیوهایی که بیشترین میزان وایرال شدن را کسب کند. یعنی این ویدیو به صورت ویروسی دست به دست بین مردم گشته و با تعداد زیادی ویو، به اشتراک گذاشته شده است.
7 سال پیش در تاریخ 1396/10/05 منتشر شده است.
197 بـار بازدید شده
... بیشتر