حواست به مشتری هات باشه!

4 بار بازدید - 11 ماه پیش - دوست من، تو هر زمینه
دوست من، تو هر زمینه ای از بیزینس که فعالیت می کنی، به این نکته خیییلی توجه کن! خییلی حواست به سنجش رضایت  مشتریات باشه چون، مشتری ممکنه به روت نیاره اما بعد مدتی، با دیدن یه سری نقطه ضعف تو سیستم کاریت کنجکاو میشه یه سری به رقبات بزنه تا کیفیت کار اونا رو ببینه و اگه احیانا زمینه ای که تو در اون ضعف داری رو در رقبات قوق ببینه، به راحتی و برای همیشه "کوچ" مشتری اتفاق میفته! اما اینجا یه نکته خیلی مهمه؛ اینکه گهگاه حین احوالپرسی یا بدرقه مشتریت نظرشو در مورد بیزینست و میزان رضایتش بپرسی ، نمیتونه خیلی به دونستن نقاط قوت و ضعف و سطح #رضایت_مشتری ها از کارت کمک کنه! واسه آگاهی از ذهنیت مشتری نسبت به بیزینست، باید از یه ابزار و دستورالعمل درست و حسابی استفاده کنی، چیزی که الان به عنوان سیستم #مدیریت_ارتباط_با_مشتری (Customer Relationship Management System) ازش یاد میشه. به شما دوستان عزیز توصیه می کنم در مورد موضوعی که اشاره کردم مطالعه ای داشته باشین و در صورتی که سوالی براتون پیش اومد از پرسیدنش دریغ نکنین، برای پاسخ به سوالات شا من در خدمتتون هستم!  #علی_صیامی #مشاور_بازاریابی #بیزینس_کوچ #مشاور_کسب_و_کار #Ali_Siami #business_consultant #Business_coach #Customer_Satisfaction #CRM #Satisfaction_Assessment
11 ماه پیش در تاریخ 1402/06/28 منتشر شده است.
4 بـار بازدید شده
... بیشتر