معرفی دوره بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ) دانشگاه کپنهاگ دانمارک
14 بار بازدید -
پارسال
-
چگونه ما به عنوان مصرفکننده
چگونه ما به عنوان مصرفکننده انتخاب میکنیم؟ به کدام محصولها بیشتر توجه میکنیم؟ چگونه حافظه برند شکل میگیرد؟ این فرایندها تا چه حد ناخودآگاه هستند و چگونه میتوان آنها را ارزیابی کرد؟ با چه ابزارهایی میتوان میزان توجه مخاطبین را پیشبینی کرد؟
پاسخ تمامی سوالها و معرفی کامل دوره "مقدمهای بر علوم اعصاب مصرفکننده و بازاریابی عصبی" از زبان مدرس دوره، دکتر توماس رامسوی، دکترای نوروبیولوژی، متخصص عصبروانشناختی و استادیار علوم اعصاب و بازاریابی دانشگاه کپنهاگ دانمارک ارائه شده است.
این دوره با زیرنویس فارسی همراه با مصاحبههایی با متخصصان نورومارکتینگ برندهای مطرح جهان در آکادمی بینالمللی فرامدرک برای علاقهمندان قرار گرفته شده است.
راههای ارتباطی:
وبسایتwww.faramadrak.com
صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام faramadrak@
شمارههای تماس برای ارتباط با کارشناسان فروش
09938767791
09368122078
026-34210022
پارسال
در تاریخ 1402/02/18 منتشر شده
است.
14
بـار بازدید شده