بررسی کلی سامانه پشتیبانی در نرم‌افزار سازمان‌یار (Odoo ERP)

شرکت تسهیل گستر
شرکت تسهیل گستر
550 بار بازدید - 2 سال پیش - تجربه ای فراموش نشدنی از
تجربه ای فراموش نشدنی از پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش ارائه کنید. رابط کاربری عالی تیکت های مشتریان را رهگیری، اولویت بندی و حل کنید. از طریق نمای کانبان، تیکت ها را سازمان دهی کنید. یک بازبینی فوری از حجم کاری گروه به دست آورید و وضعیت تیکت را بر اساس قوانین سفارشی SLA (توافق نامه سطح خدمات) بررسی کنید. اطلاعات بیشتر: http://www.tashilgostar.com/r/helpdesk
2 سال پیش در تاریخ 1401/07/11 منتشر شده است.
550 بـار بازدید شده
... بیشتر