خطاهای شناختی در بازاریابی و فروش
155 بار بازدید -
2 هفته پیش
-
در وبینار «خطاهای شناختی در
در وبینار «خطاهای شناختی در بازاریابی و فروش» قرار است با گزیدهای از سوگیریها و خطاهای شناختی در بازاریابی و فروش از دو منظر آشنا شویم:
1) از منظر مدیر بازاریابی و فروش: بدون آنکه متوجه باشیم و قصدی داشته باشیم، خیلی از اوقات ناخواسته دچار خطاهایی در تصمیمگیری میشویم.
2) از منظر مشتری و مخاطب: تصمیمات مشتریان بیشتر از آنکه تابع منطق باشند، تحت تأثیر احساسات آنهاست و این احساسات خیلی وقتها در معرض انواع سوگیریهای شناختی قرار میگیرد.
سرفصلها:
• اهمیت آشنایی با انواع سوگیریها در بازاریابی و فروش
• کشف عوامل تصمیمات بد
• آشنایی با گزیدهای از خطاهای شناختی همراه با ذکر مثال
• روش پیشگیری از بروز این خطاها
• معرفی منابع تکمیلی: کتاب و فیلم
2 هفته پیش
در تاریخ 1403/06/26 منتشر شده
است.
155
بـار بازدید شده