خطاهای شناختی در بازاریابی و فروش

صباویژن
صباویژن
155 بار بازدید - 2 هفته پیش - در وبینار «خطاهای شناختی در
در وبینار «خطاهای شناختی در بازاریابی و فروش» قرار است با گزیده‌ای از سوگیری‌ها و خطاهای شناختی در بازاریابی و فروش از دو منظر آشنا شویم: 1) از منظر مدیر بازاریابی و فروش: بدون آنکه متوجه باشیم و قصدی داشته باشیم، خیلی از اوقات ناخواسته دچار خطاهایی در تصمیم‌گیری می‌شویم. 2) از منظر مشتری و مخاطب: تصمیمات مشتریان بیشتر از آنکه تابع منطق باشند، تحت تأثیر احساسات آن‌هاست و این احساسات خیلی وقت‌ها در معرض انواع سوگیری‌های شناختی قرار می‌گیرد. سرفصل‌ها: • اهمیت آشنایی با انواع سوگیری‌ها در بازاریابی و فروش • کشف عوامل تصمیمات بد • آشنایی با گزیده‌ای از خطاهای شناختی همراه با ذکر مثال • روش پیش‌گیری از بروز این خطاها • معرفی منابع تکمیلی: کتاب و فیلم
2 هفته پیش در تاریخ 1403/06/26 منتشر شده است.
155 بـار بازدید شده
... بیشتر