ارائه مبانی انتی مارکتینگ توسط اسرافیل شیرازی
597 بار بازدید -
6 سال پیش
-
مبانی دکترین انتی مارکتینگ توسط
مبانی دکترین انتی مارکتینگ توسط ارائه دهنده آن در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شیراز امروز پانزدهم مردادماه با حضور اساتید و دانشجویان و پژوهشگران توسط اسرافیل شیرازی خالق دکترین ضدبازاریابی ارائه شد.
مبانی ضدبازاریابی ناقض آموزه ها و مباحث مطرح در بازاریابی است.
1- بازار محل تعامل است نه رقابت و تقابل
2- خردورزی جایگزین خصلت اسرافی تمدن مصرفی
3- تولید با رویکرد تعهد به حل مساله جامعه نه ...
6 سال پیش
در تاریخ 1397/05/17 منتشر شده
است.
597
بـار بازدید شده