ارائه مبانی انتی مارکتینگ توسط اسرافیل شیرازی

اسرافیل شیرازی
اسرافیل شیرازی
597 بار بازدید - 6 سال پیش - مبانی دکترین انتی مارکتینگ توسط
مبانی دکترین انتی مارکتینگ توسط ارائه دهنده آن در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شیراز امروز پانزدهم مردادماه با حضور اساتید و دانشجویان و پژوهشگران توسط اسرافیل شیرازی خالق دکترین ضدبازاریابی ارائه شد. مبانی ضدبازاریابی ناقض آموزه ها و مباحث مطرح در بازاریابی است. 1- بازار محل تعامل است نه رقابت و تقابل 2- خردورزی جایگزین خصلت اسرافی تمدن مصرفی 3- تولید با رویکرد تعهد به حل مساله جامعه نه ...
6 سال پیش در تاریخ 1397/05/17 منتشر شده است.
597 بـار بازدید شده
... بیشتر