تریلر آرنا بریک اوت | Arena breakout
22 بار بازدید -
5 ماه پیش
-
در تب و تاب اینروزهای
در تب و تاب اینروزهای بازیهای چند نفره شوتر که اکثرا درحال پیشروی به سوی مدرنیزه شدن یا خلق فضاهای فانتزی هستند، استودیو Morefun Studio Group که یکی از زیر مجموعههای شرکت تنسنت محسوب میشود، در ساخت Arena Breakout مسیر نسبتا متفاوتی را انتخاب کرده است. درواقع سازندگان تمام تلاش خود را برای طراحی مکانیزمهای واقعگرایانه به کار گرفتهاند تا درنهایت به هدف خود که ایجاد یک تجربهای متفاوت و نزدیک به واقعیت است، دست پیدا کنند.
از طرفی این موضوع باعث شده است تا Arena Breakout به گزینهای تبدیل شود که انتخاب آن وابسته به سلیقه گیمر باشد. زیرا بعضی از مکانیزمهای بازی که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد، ممکن است برای گیمرهایی که چندان با واقعگرایی در شوترهای چند نفره موافق نیستند، خوشایند نباشد
بازی Arena Breakout قرار است تا در حالت اول شخص، تجربهی یک شوتر تاکتیکال چند نفره را در حالتهای بقامحور ارائه کند. در شروع بازی Arena Breakout پس از کمی شخصیسازی کاراکتر خود و ورود به بخش آموزشی، احتمالا اولین موضوعی که توجه شما را به خود جلب میکند، نوع آهسته حرکت کردن کاراکترها نسبت به بازیهای شناختهشده مانند کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل است؛ بهگونهای که دیگر خبری از اکشنهای سریع و جابهجا شدنهای مداوم در محیطها نیست. از همین رو، نشانهگیری و استفاده از استراتژیهای فکرشده، اولویت بالاتری پیدا کردهاند.
بازی با استفاده از المانهای مختلف در گیمپلی، تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایطی نزدیک به واقعیت به کار میگیرد
همچنین موضوع سیستم لوت و کشته شدن در Arena Breakout از دیگر مباحث مهمی هستند که احتمالا با آن چیزی که تصور میکنید، تفاوت دارد. در واقع لوت کردن، یکی از اهداف اصلی گیمر برای آغاز هر یک از نقشهها است. به این دلیل که تمام موارد جمعآوریشده، قابلیت انتقال به Inventory اصلی را دارند؛ البته به شرطی که بازیکن در خروج از مپ موفق باشد. از طرفی در صورت کشته شدن توسط سایر بازیکنان، تمام لوتها نیز از دست میروند. برای شروع دوبارهی بازی، چارهای جز استفاده از تجهیزات و سلاحهای جدید وجود ندارد. وجود چنین قوانینی باعث شده است تا حتی سلاحها و آیتمهای ساده هم ارزشمند و مهم تلقی شوند.
5 ماه پیش
در تاریخ 1403/02/07 منتشر شده
است.
22
بـار بازدید شده