انتخاب؛ شهود یا تفکّر! (برند سازی راهبردی)

پویا گفتمان
پویا گفتمان
412 بار بازدید - 7 سال پیش - این ویدیو, شهود(Intuition) را در
این ویدیو, شهود(Intuition) را در برابر دانش(knowledge) قرار می دهد و بررسی می کند که گزینش یک گزینه و ارجاع آن به هر یک از دو گانه های یاد شده به بازه زمان برای تصمیم گیری بستگی زیادی دارد. حتی در انتخابات رفتار کنش گران و نیز بازخورد آن در گزینش گری مردم؛ علاوه بر نکته ی یاد شده به برند ساخته شده از هر کاندید نیز باز می گردد. در مورد برند سازی راهبردی در adio.ir و domainbranding.ir اشاره شده است.
7 سال پیش در تاریخ 1396/02/20 منتشر شده است.
412 بـار بازدید شده
... بیشتر