| نامگذاری متغیرها در پایتون (2) |

ایزی لِرن | izlearn
ایزی لِرن | izlearn
1.1 هزار بار بازدید - 2 سال پیش - در جلسه نهم از آموزش
در جلسه نهم از آموزش پایتون مقدّماتی، دانش خود از جلسه هشتم را وارد محیط کدنویسی Atom کردیم و نحوه تشکیل نام متغیر معنادار (mnemonic variable) را با یکدیگر تمرین کردیم. هم چنین قوانین پایتونی را برای نام متغیر به صورت عملی بررسی کردیم. برای درک بهتر نیز قوانین نام گذاری پایتون را زیر پا گذاشتیم و از فاصله (space)، و هم چنین عدد (در ابتدای نام متغیّر) استفاده کردیم که منجر به دریافت خطای قواعدی یا همان Syntax Error شد. در مرحله آخر نیز سه روش "نمایش متغیر" در زبان های برنامه نویسی را با مثال طراحی بازی دزدان دریایی کارائیب با هم مرور کردیم. این سه روش نمایش متغیّر عبارتند از: - snake_case، برای دسترسی به آن (07:36) کلیک کنید. - camelCase، برای دسترسی به آن (08:17) کلیک کنید. - PascalCase، برای دسترسی به آن (08:50) کلیک کنید. :::::::::::::::::::: وبسایت: https://izlearn.ir اینستاگرام: izlearn.ir گروه تلگرامی این دوره: https://t.me/izlearn_python_course_free :::::::::::::::::::::
2 سال پیش در تاریخ 1401/06/09 منتشر شده است.
1,112 بـار بازدید شده
... بیشتر