اصول و قواعد تکریم ارباب رجوع

شرکت فن آوری اطلاعات آرنگ
شرکت فن آوری اطلاعات آرنگ
1.5 هزار بار بازدید - 5 سال پیش - برقراري ارتباط مناسب و تكريم
برقراري ارتباط مناسب و تكريم ارباب رجوع، از بدو ورود به محيط هاي اداری شكل مي گيرد و از آن جايي كه تمامي سطوح سازمان مي توانند با ارباب رجوعان در ارتباط باشند، بنابراين " برداشت و ارزيابي مراجعان" از نحوه خدمت رساني کارمندان، رابطه مستقيمی با " نحوه رفتار و عملكرد" ايشان دارد. فراگیران در این دوره، با مفهوم تکریم ارباب رجوع، كليّات برنامه تكريم مردم در نظام اداري، و آداب برخورد مطلوب و مناسب با ارباب رجوع آشنا می شوند.
5 سال پیش در تاریخ 1398/07/02 منتشر شده است.
1,590 بـار بازدید شده
... بیشتر