کتاب دعوتگر حرفه ای گام پنجم

manage_plus
manage_plus
94 بار بازدید - 4 سال پیش - زمانی که منابع ما محدود
زمانی که منابع ما محدود نیست به چه دلیل بر طبل رقابت بکوبیم؟ با وجدان‌مان خلوت کرده و از خودمان سوال کنیم که آیا نتیجه‌های کوتاه‌ مدت برایمان باارزش‌تر است یا اثرگذاری طولانی مدت؟ آیا سود و منفعت یک‌ شبه را خواستاریم یا ساختن بستری برای یک عمر کار پرمنفعت برای خودمان و دیگران؟ آیا می‌خواهیم تنها حجم فروش این ماه را به هر شکلی پر کرده و به فلان رتبه برسیم یا متعهدیم که یک سازمان فروش حقیقی بسازیم؟ و اینکه اخلاقیات را تا چه اندازه حفظ می‌کنیم؟
4 سال پیش در تاریخ 1399/10/02 منتشر شده است.
94 بـار بازدید شده
... بیشتر