تجربه رانندگی با رنو مگان 2000 اتومات | 22شرقی
7.5 هزار بار بازدید -
پارسال
-
تولید رنو مگان با پیشرانه
تولید رنو مگان با پیشرانه 1.6 لیتری از سال 1387 و با پیشرانه 2.0 لیتری نیز از سال 1388 آغاز شد و با افت و خیزهای متعددی تا اواخر 1393 ادامه داشت. مگان 1600 مونتاژی در ابتدا فقط تیپ E1 داشت اما از سال 1390 تیپ E2 آن نیز با تجهیزاتی بیشتر تحویل مشتریانش شد که شیشه بالابر برقی، آینههای برقی، مهشکن جلو، صندلی دوتکه عقب، سیدی پلیر از جمله این تجهیزات هستند. مگان 2000 نیز صرفنظر از برتری فنی، در امکانات فقط در سنسور باران، ترمز EBD و تهویه اتوماتش با مگان 1600 متفاوت است.
E2 با آپشنهایی موسوم به سفارش مدیران و تنها با بدنه رنو مگان اتوماتیک علاوه بر بهرهمندی از پیشرانه قویتر و گیربکس خودکار، آپشنهای بیشتری نسبت به نسخه دندهای داشت و همین مساله سبب شد تا مورد توجه مشتریان ایرانی قرار گیرد. در حالی که مزدا 3 نقش سدان اسپرت را در این دهه ایفا میکرد، رنو مگان اتوماتیک و هیوندای آوانته نمایندگان سدانهای خانوادگی بودند.
رنو مگان اتوماتیک از پیشرانه 2000 سی سی بهره میبرد که نسبت به موتور 1600 سی سی نسخه دندهای قویتر است. این پیشرانه حداکثر 136 اسببخار قدرت و 191 نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. انتقال قدرت در رنو مگان 2000 نیز به وسیله گیربکس چهار سرعته اتوماتیک و از طریق چرخهای جلو صورت میگیرد. پیشرانه دو لیتری رنو مگان اتوماتیک بعدها در رنو فلوئنس نیز مورد استفاده قرار گرفت.
مصرف سوخت ترکیبی رنو مگان 2000 برابر با 7.8 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است که به نظر میرسد در دنیای واقعی، ارقام بزرگتری را تجربه کنید. شتاب صفر تا صد رسمی 9.4 ثانیه و حداکثر سرعت 210 کیلومتربرساعت است .
در این قسمت به تست و بررسی این خودرو پرداختیم ، خودرویی که با گذشتن دوازده سال از عمر آن کماکان حرفهای زیادی برای گفتن دارد و میتوان گفت یکی از محبوب های بازار دست دوم است و با توجه به رنج قیمتی هفتصد میلیون تا یک میلیارد تومان مورد توجه خریداران است .
حتما ویدیو تست و بررسی را تا انتها تماشا کنید.
22sharghi.com
پارسال
در تاریخ 1402/05/20 منتشر شده
است.
7,531
بـار بازدید شده