مراقبت از مشتری(customer-care) چیست؟

گروه توسعه نرم افزار کدالین
گروه توسعه نرم افزار کدالین
13 بار بازدید - 4 ماه پیش - مراقبت از مشتری فرآیند ایجاد
مراقبت از مشتری فرآیند ایجاد ارتباط عاطفی با مشتریان شما است، در حالی که خدمات مشتری صرفاً مشاوره یا کمکی است که کسب و کار شما به آنها ارائه می دهد. مراقبت از مشتری کمتر از خدمات مشتری قابل اندازه گیری است و بیشتر به تعاملات یک به یک مشتری می پردازد. در حالی که هر دو عملکرد رضایت مشتری را افزایش می دهند، خدمات مشتری این کار را با پاسخ دادن به سوالات و ارائه پشتیبانی انجام می دهد. از سوی دیگر، مراقبت از مشتری بر گوش دادن فعال و درک نیازهای عاطفی مشتری به اندازه نیازهای فیزیکی یا تجاری تمرکز دارد. با انجام این کار، شرکت شما یک رابطه بلندمدت و دو جانبه سودمند با مشتریان شما ایجاد می کند. بیشتر بخوانید:http://codeinow.ir/blog/customer-care
4 ماه پیش در تاریخ 1403/02/05 منتشر شده است.
13 بـار بازدید شده
... بیشتر