مدلسازی و استخوان بندی کاراکتر در تری دی مکس

فرادرس
فرادرس
485 بار بازدید - 2 سال پیش - آموزش تری دی مکس 3ds
آموزش تری دی مکس 3ds Max برای مدل سازی و استخوان بندی کاراکتر - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://frds.ir/zize در این آموزش با استفاده از Polygonal modeling به ساخت یک کاراکتر کارتونی در نرم افزار 3ds Max می پردازیم و پس از تکمیل مدل سازی، ساخت اسکلت و استخوان بندی کاراکتر را در دستور کار قرار داده و سپس کاراکتر ساخته شده را برای متحرک سازی آماده می کنیم. در این آموزش از نرم افزار تری دی مکس 2017 استفاده شده است.
2 سال پیش در تاریخ 1401/04/12 منتشر شده است.
485 بـار بازدید شده
... بیشتر