مدلسازی و استخوان بندی کاراکتر در تری دی مکس
485 بار بازدید -
2 سال پیش
-
آموزش تری دی مکس 3ds
آموزش تری دی مکس 3ds Max برای مدل سازی و استخوان بندی کاراکتر - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://frds.ir/zize
در این آموزش با استفاده از Polygonal modeling به ساخت یک کاراکتر کارتونی در نرم افزار 3ds Max می پردازیم و پس از تکمیل مدل سازی، ساخت اسکلت و استخوان بندی کاراکتر را در دستور کار قرار داده و سپس کاراکتر ساخته شده را برای متحرک سازی آماده می کنیم.
در این آموزش از نرم افزار تری دی مکس 2017 استفاده شده است.
2 سال پیش
در تاریخ 1401/04/12 منتشر شده
است.
485
بـار بازدید شده