آموزش بازاریابی الکترونیک یا ای مارکتینگ E-Marketing

فرادرس
فرادرس
187 بار بازدید - 2 سال پیش - آموزش بازاریابی الکترونیک یا ای
آموزش بازاریابی الکترونیک یا ای مارکتینگ E-Marketing - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/3bnc دنیای کسب و کار، سریع تر از قبل رو به تغییر است. اکنون مدل ها و رویکردهای قدیمی تغییر کرده است و دنیای دیجیتال، جنبه های مختلف کسب و کار، بازایابی و آمیخته بازاریابی را تحت تاثیر قرار داده است. در این عصر، مشتریان شروع به بهتر کردن انتخاب های خود کرده اند و حضور مستمری در سایت ها و فضای آنلاین دارند. تمرکز بر مشتری آنلاین، موجب ایجاد ارزش افزوده واقعی و در نهایت سودآوری و تکرار کسب و کار می گردد. اما مساله این است که بیشتر سازمان ها فقط در مرحله ابتدایی توسعه، قابلیت بازاریابی آنلاین خود را دارند، اما برای موفقیت در این بازار لازم است که از کلیه تکنیک های بازاریابی الکترونیکی که در این درس مورد بحث قرار می گیرد، استفاده شود. بازاریابی الکترونیک تنها به استفاده از وب سایت و پست الکترنیکی محدود نمی شود، بلکه تعامل با مشتریان از طریق دستگاه های دسترسی دیگری مانند: تلویزیون، دیجیتال تعاملی، رادیوی دیجیتال، تلفن همراه، کیوسک ها و را نیز شامل می شود. بنابراین، ما برای استفاده از ابزارهای جدید باید گوش به زنگ باشیم تا در صورت لزوم بتوانیم آن ها را به کار ببریم. در این آموزش سعی شده است که چگونگی برنامه کلان بازاریابی الکترونیک در این محیط و ابزارها و تکنیک های آن به زبانی ساده بیان شود تا راهنمای کارشناسان وب، مدیران بازاریابی و متخصصان بازاریابی دیجیتال که به دنبال شناسایی رویکردهای صحیح کسب و کار بازاریابی الکترونیک برای پشتیبانی از استراتژی سازمان خود هستند، باشد. زمان‌بندی ویدئو: 0:00:00 درس یکم: مفاهیم بازاریابی الکترونیک 0:21:55 درس دوم: بررسی آمیخته بازار الکترونیک 0:32:59 درس سوم: مدل های الکترونیکی
2 سال پیش در تاریخ 1401/09/22 منتشر شده است.
187 بـار بازدید شده
... بیشتر