تبدیل هوندا 125 به 250

amin.rz
amin.rz
18 هزار بار بازدید - پارسال - در این روش بر خلاف
در این روش بر خلاف باور همه حجم موتور ۲۵۰ نمیشه و به 170سی سی افزایش پیدا میکنه و این رو هم بدونید که تمام موتورهای طرح هوندا مثل نیکتاز 250، اونا هم 250 نیستند و حجم نهاییشون 230 سی سی هست.در این ویدئو از پیستون سی بی 250 گژن پین 15 استفاده شده که به شاتون هوندا 125,150,200 میخوره و سایز پیستون هم 65.5م م هست.در موتورهای 150 و 200 با تراش سیلندر میشه وصل کرد این پیستون رو ولی در 125باید سیلندر تعویض یا بوش زده بشه. تو این ویدئو سوپاپ ها بزرگتر نصب شده و به دلیل استفاده از بادامک لیفت و دیوریشن بالا موتور تنفس بهتری داره و میتونه پا به پای یه 250 را بره اما در دورهای پایین موتور به دلیل نصب بادامک،کمی ضعف احساس میشه.توصیه میشه اگه موتور شهری با قدرت مناسب(زیاد نسبت به فابریک)میخواید فقط پیستون سی بی ۲۵۰ نصب کنید و دنبال دردسرهای فراوان دنده تایم نرید چون ۹۹درصد تعمیرکارها نمیتونن موتور رو به درستی در این حالت جمع کنند و موتور در حالت دنده تایم تقویتی بسیار شلوغ کار میکنه و نیاز به دستکاری گیت، سوپاپ و فنر هست و فقط برای کورس کارایی داره و و و....در آخر فابریک با پیستون سی بی بهترین حالت ممکنه و شمارو راضی میکنه.دقت داشته باشید پیستون سی جی ۲۵۰ نمیخوره به موتورتون مگر اینکه بوش بزنید ،شاتون عوض کنید،کارتل تراش بدید.فقط سی بی ۲۵۰
پارسال در تاریخ 1402/06/28 منتشر شده است.
18,030 بـار بازدید شده
... بیشتر