از سهام‌فروشی سنتی تا سهام چاق کنی قانونی با سس کچاپ

بورس نیوز
بورس نیوز
272 بار بازدید - 4 سال پیش - حال چرا با نام "تبرک"
حال چرا با نام "تبرک" تبلیغات خوراکی را با عنوان معرفی و تبلیغ سهام جابه‌جا کرده‌ایم، این خود یک سوال از نهاد ناظر بوده یعنی دقیقا از ضعف نظارت‌ها، این شرکت قیمه‌ها را در ماست ریخته و از این فرصت استفاده کرد تا چنین تبلیغی را با اهدافی دو گانه از رسانه‌ملی سرو ‌کند، شاید نهایتا باردیگر بگویند که فقط پولتان را پس می‌دهیم.
4 سال پیش در تاریخ 1399/04/18 منتشر شده است.
272 بـار بازدید شده
... بیشتر