از سهامفروشی سنتی تا سهام چاق کنی قانونی با سس کچاپ
272 بار بازدید -
4 سال پیش
-
حال چرا با نام "تبرک"
حال چرا با نام "تبرک" تبلیغات خوراکی را با عنوان معرفی و تبلیغ سهام جابهجا کردهایم، این خود یک سوال از نهاد ناظر بوده یعنی دقیقا از ضعف نظارتها، این شرکت قیمهها را در ماست ریخته و از این فرصت استفاده کرد تا چنین تبلیغی را با اهدافی دو گانه از رسانهملی سرو کند، شاید نهایتا باردیگر بگویند که فقط پولتان را پس میدهیم.
4 سال پیش
در تاریخ 1399/04/18 منتشر شده
است.
272
بـار بازدید شده