IBM برنده ی بخش محتوای جشنواره ی آگهی های Clio

ایسفیر
2 هزار بار بازدید - 10 سال پیش - خیلی از آگهی های تلویزیونی
خیلی از آگهی های تلویزیونی هستند که به واسطه ی جذابیت یا تاثیرگذاریشان در ذهن هایمان مانده اند. جشنواره Clio که هر ساله در شهر کن فرانسه برگزار می شود ماموریت خود را جا به جایی مرزهای خلاقیت عنوان کرده. این جشنواره هر ساله در بخشهای گوناگون به فیلم و عکس و تیزرهای تبلیغاتی برگزیده جایزه می دهد.برنده2014 در بخش محتوا آگهی IBM است.
10 سال پیش در تاریخ 1393/09/06 منتشر شده است.
2,047 بـار بازدید شده
... بیشتر