آموزش مشاورین املاک (وفادار سازی مشتریان)

محمود غفرانی
محمود غفرانی
226 بار بازدید - 2 سال پیش - یکی از تکنیک های جذب
یکی از تکنیک های جذب و وفاداری مشتریان این است که شما بتوانید تمامی اطلاعات مورد علاقه آنها را ذخیره کنید و در زمان مقرر به اطلاع آنها برسانید که نشان دهید همچنان به مشتری خود علاقمند هستید به یاد داشته باشید شما به عنوان یک بیزینس من باید شماره تلفن تمام مشتریان خود را به اسم و فامیل ذخیره کرده باشید حتی اگر مشتری که تماس تلفنی زیادی با آن ندارید و ممکن است سال یک را دو بار با او تماس بگیرید یا با شما تماس بگیرد باید شماره او را به صورت اسم و فامیل ذخیره کنید تکنیک بسیار جالب دیگری که در اغلب ویزیت ها کاربرد دارد این است که سعی کنید تاریخ تولد و تاریخ های مهمی که برای مشتری شما دارای اهمیت ویژه هست را به خاطر بسپارید و یا یک نرم‌افزار ذخیره کنید تا در روزهای مشخص به شما یادآوری کند و در آن روز خاص با پیام یا تماس تلفنی مشتری خود را غافلگیر کنید با این روش های بسیار ساده و کم خرج مشتریان به شما وفادار خواهند شد و همچنان به سراغ رقبای شما نخواهند رفت
2 سال پیش در تاریخ 1401/04/15 منتشر شده است.
226 بـار بازدید شده
... بیشتر