دیجی‌کالا چگونه برند کارفرمایی خود را پیش می‌برد؟

استودیو راه‌کار
استودیو راه‌کار
0 بار بازدید - 2 ماه پیش - سهیل عظیمی مدیر تجربه همکاری
سهیل عظیمی مدیر تجربه همکاری دیجی‌کالا در گفت‌وگو با استودیو برند کارفرمایی، می‌گوید حوزه منابع انسانیآز آن دست حوزه‌هاست که با اینکه رویدادهای زیادی در آن برگزار می‌شود؛ اما اغلب آنها کمکی به بهبود وضعیت منابع انسانی در کسب‌وکارها نمی‌کنند. نقد او به این رویدادها محتواهایی است که به تعبیر او بیشتر تکرار مکررات است راه‌کارهایی برای مدیران تصمیم‌گیر. او سال گذشته در رویداد برند کارفرمایی سخنران بود و ارائه‌ای درباره «تجربه افراد از جذب در دیجی‌کالا تااحتمال خروج‌ آنها» داشت که با استقبال خوب مخاطبان این رویداد روبه‌رو شد. عظیمی در گفت‌وگوی پیش‌رو از افزایش نسبی نرخ مهاجرت معکوس در دیجی‌کالا خبر داده و تاکید کرده علیرغم وضعیت کلی کشور و کسب‌وکارها اگر بتوان شرایط کاری خوبی را در داخل کسب‌وکارها فراهم کرد نیروهای متخصص ممکن است برای بازگشت به کشور انگیزه بیشتری پیدا کنند. شبکه‌های اجتماعی راه‌کار employerbrandingevent.ir t.me/EmployerBrandingEvent instagram.com/employerbranding twitter.com/employerbrandir linkedin.com/company/employerbrandingevent
2 ماه پیش در تاریخ 1403/04/20 منتشر شده است.
0 بـار بازدید شده
... بیشتر