بایدها و نبایدهای راه اندازی باشگاه مشتریان

تهران ۳۶۰
تهران ۳۶۰
51 بار بازدید - 5 سال پیش - باشگاه مشتریان یک واحد برقرار
باشگاه مشتریان یک واحد برقرار کننده ارتباط با افراد یا سازمان‌ها بوده و هدفش، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها است. مهندس بیجار کارشناس ارشد فناوری اطلاعات، بایدها و نبایدهای راه‌اندازی باشگاه مشتریان و کسب درآمد را بیان می‌کند. _____________________________________________ #تهران360 #تهران_360 #رادیوتهران #tehran360 #tehraan360 #tehran_360 #tehraan_360 #radiotehran
5 سال پیش در تاریخ 1398/08/11 منتشر شده است.
51 بـار بازدید شده
... بیشتر