رادیو سیماران: اینک اولویت در چیست؟ (قسمت دوم)
88 بار بازدید -
5 سال پیش
-
در دوران ركود بازار، نوعی
در دوران ركود بازار، نوعی جنگ قیمتی بین كسب و كارها شكل میگیره، رقابت شدیدتر میشه و نقدینگی در بازار كم میشه! اولین نكته اینه كه رقبای شما برای كاهش هزینه ها فعالیت های بازاریابی شون رو كاهش میدن، و نكته ی قابل توجه این كه در این دوران رسانه ها...
برای مشاهده پادکست های دیگر از سایت ما دیدن کنید:
http://simaranchand.com/
5 سال پیش
در تاریخ 1398/03/12 منتشر شده
است.
88
بـار بازدید شده