نیازسنجی «مبین نت» برای حضور در بازار

17 بار بازدید - 3 ماه پیش - حامد مصائبی مدیرکل بازاریابی سازمانی
حامد مصائبی مدیرکل بازاریابی سازمانی شرکت ارتباطات مبین نت درباره اقدامات صورت گرفته در واحد تحقیق و توسعه برای حضور پررنگ در بازار، اظهار کرد:  ما در واحد معاونت بازاریابی در کنار تیم تحقیق و توسعه ، نیازمندی های مشتریان در صنایع مختلف را سنجش و با توجه به این نیازها، راهکارهای اختصاصی را شناسایی می‌کنیم. این راهکارها صرفا اینترنت نیست بلکه یکی از بسترهای لازم برای توسعه است.
3 ماه پیش در تاریخ 1403/03/18 منتشر شده است.
17 بـار بازدید شده
... بیشتر