نیازسنجی «مبین نت» برای حضور در بازار
17 بار بازدید -
3 ماه پیش
-
حامد مصائبی مدیرکل بازاریابی سازمانی
حامد مصائبی مدیرکل بازاریابی سازمانی شرکت ارتباطات مبین نت درباره اقدامات صورت گرفته در واحد تحقیق و توسعه برای حضور پررنگ در بازار، اظهار کرد: ما در واحد معاونت بازاریابی در کنار تیم تحقیق و توسعه ، نیازمندی های مشتریان در صنایع مختلف را سنجش و با توجه به این نیازها، راهکارهای اختصاصی را شناسایی میکنیم. این راهکارها صرفا اینترنت نیست بلکه یکی از بسترهای لازم برای توسعه است.
3 ماه پیش
در تاریخ 1403/03/18 منتشر شده
است.
17
بـار بازدید شده