کمپین تبلیغاتی کیت کت در وسط بازی فیفا به بازیکنان فرصت استراحت می دهد

آیمارکتور - iMarketor
آیمارکتور - iMarketor
130 بار بازدید - 2 سال پیش - کیت کت با همکاری آژانس
کیت کت با همکاری آژانس تبلیغاتی «Wunderman Thompson» آمستردام، تیم «Kitto Kath Squad» را راه انداخته تا ضمن نفوذ در محبوب ترین بازی فوتبال جهان یعنی فیفا، به گیمر‌ها بگوید که می‌توانند اندکی در اواسط بازی استراحت کرده و به راحتی برنده بازی شوند.» کمپین تبلیغاتی کیت کت با استفاده از شعار تاریخی خود تحت عنوان «Have a Break» به گیمر‌ها در رقابتی ترین حالت بازی فیفا یعنی محبوب ترین بازی فوتبال بر روی کره زمین، فرصت استراحت می‌دهد. رقابتی ترین حالت بازی فیفاهمان لیگ قهرمانان آخر هفته (FIFA Ultimate Team» یا همان «FUT» است. https://www.imarketor.com/?p=22887
2 سال پیش در تاریخ 1401/05/28 منتشر شده است.
130 بـار بازدید شده
... بیشتر